super-data45 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) jeg har vært i en clan nå i ca 15 uker eller mer, men nå skjedde det en split av clanen og jeg må velge en av sidene! eller så får jeg finne meg en ny clan. Den ene clanen heter guard.no og den andre clan.ra. Guard.no har bedre tacs & litt bedre spillere, men de har mye "whine" (som man kaller det) i clanen + at man har ikke så mye valgfrihet. Den andre clanen som er clan.ra har noe dårligere tacs + noen ganger litt dårligere spillere (ikke mye), men her har jeg kjent folka lengst + de er snille & har ikke mye "whine" + man har mye mer valgmuligheter i denne clanen. Hva ville dere gjort? blitt med i clan.ra eller guard.no? eller hadde dere blitt med i en annen clan? Jeg håper dere kommer med konkrete svar og at dere kan gi med noen råd om hva dere ville ha gjort. Edit: det er snakk om en clan i spillet Cs 1,6 fra Super-data45 også kjent som OneShoT Endret 19. desember 2004 av super-data45 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Alle kan bli bedre. Jeg hater folk som whiner når vi spiller, så for meg hadde valget vært lett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Eg ville heller vært i ein klan med kjente folk som du kan prate normalt med og som kan oppføre seg. Bråkmakere, såkalla "Whinere" og den "ROFLMAOI !!11onetwo"-gjengen er det værste eg veit av alt på internett. Hadde ikkje vært i tvil eg. Saken er jo at speling skal være morro, og eg er ganske sikker på at du har meir morro med venner enn whinere. Gå for clan.ra Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er mye gøyere å spille med folk du kjennner godt og det verste je vet er whinere!! Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 takk for rådene Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 clan.ra er jo en hyggelig gjeng. Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hadde tatt clanen med de eg kjente best på flekken... og når du har større valg muligheter i den i tilleg tror eg det ville vært et godt valg. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 takk for rådene , og jeg ble med i clan.ra Håper dere synes det var bra og takk for rådene ! Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Som dere vet joinet jeg clan.ra. Etter mye try osv... Hadde vi 2 kamper mot guard.no og vi vant 16-4 den ene og den andre 5-0 fordi de ga opp. Så da ble han så sur å begynte å "whine" noe skikkelig. Jeg er glad dere hjalp meg med å gjøre det riktige valget Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Lykke til videre med klanen! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Som dere vet joinet jeg clan.ra. Etter mye try osv... Hadde vi 2 kamper mot guard.no og vi vant 16-4 den ene og den andre 5-0 fordi de ga opp. Så da ble han så sur å begynte å "whine" noe skikkelig. Jeg er glad dere hjalp meg med å gjøre det riktige valget nice! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ok.. litt for sent svar.. menmen.. Jeg tror du gjorde det rette valget med å bli med i clan.ra. Som du nevnte innledningsvis er de ikke så gode på taktikk som de andre, det jeg vil gjerne legge til her, er at hvis du klarer å se dette selv, er det sikkert også mulig for deg å bidra på dette området, noe som gagner klanen igjen. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 det er aldri for sent med et svar vinterulv Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 husker vi pwna clan.ra så det lukta brente mandler etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå