rønning Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har nettop kjøpt meg ny bærbar pc...en HP pavillion.. Der jeg kjøpte den hadde de selvsagt lagt inn masse drit og greier, så jeg har formatert den, og lagt inn OS på nytt osv.... Men jeg har et lite problem, pcn reagerer ikke når jeg setter noe inn i USB-portene...får ikke musa til å virke, heller ikke bluetooth dongle eller USB-langringsting... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Da skal du vel ha drivere for systemet, og da spørs det hvilke det er. Der følger vel med noen CD-er med masse drit og greier... Endret 19. desember 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som kan hjelpe meg? Sjekket om de er påskrudd i BIOS? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 På enhetsbehandling står USB-kontroller under andre enheter. det betyr vel at det ikke er noen driver, men jeg finner ikke usb-drivere på noen av cdene som var med Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 På enhetsbehandling står USB-kontroller under andre enheter. det betyr vel at det ikke er noen driver, men jeg finner ikke usb-drivere på noen av cdene som var med Prøvd og avinnstalere disse og så rebootet? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 På enhetsbehandling står USB-kontroller under andre enheter. det betyr vel at det ikke er noen driver, men jeg finner ikke usb-drivere på noen av cdene som var med Hvis du har gule skilt i enhetsbehandling så klikk på oppdater driver og "finne driver selv"(eller hva som er haket for). Dette kan du gjøre etter at du har satt opp Windows XP SP1 ihvertfall, for der ligger driverne for USB2. Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei Har du installert chipset driverne da? Kanskje det kan hjelpe. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har du vært på HPs sider pg sett etter drivere? LINK Geor Lenke til kommentar
ferik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det USB v.2.0 som ikke virker?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HP er HP er HP-løs. La det være en lekse å ikke skru på ting som er i orden. Lever den inn til en HP-forhandler så fikser gutten der det på 2 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå