Rippey Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Heh.. som topic sier, hvor mange av dere som var på TG04 tok ikke av bandet? Har på mitt enda jeg, skal spare det til 23 mars. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe, har du hatt det på deg nesten et helt år?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Du er helt syk! Hatt det på så lenge?? Jeg var ikke der i fjor jeg, så jeg har nok ikke på meg noe armbånd derfra! Endret 20. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hell yeah! Heh.. hvordan har du klart å holdt det så bra? På mitt er skriften nesten borte.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Pregnerings lakk, sovet med venstre armen i luft tett boks med 20% fuktighet, armbånd polish, mm. Neida Han fyren som festa armbåndet stramma ikke så bra, så jeg kan ta det av og på når jeg vil (med litt kraft da). Tar nok den på til TG05 for å være mest nerd som mulig Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hva er det i den tuben på høyere side av bildet?? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Har ikke hatt mitt av siden TG jeg.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Du er helt syk! Hatt det på så lenge??Jeg var ikke der i fjor jeg, så jeg har nok ikke på meg noe amrbånd derfra! Har festivalband fra sommeren 2003 som henger på ennå jeg. imponerende at de ikke har råtnet ennå. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hva er det i den tuben på høyere side av bildet?? :!: something fishy... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hva er det i den tuben på høyere side av bildet?? :!: something fishy... hemoroid salve mot ekstreme hemoroider.... Visste at noen skulle spørre. Det er bare vanlig eksem salve. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 eksemsalve ja.. Hva er eksem? er ikke det sånn som man skal smøre på huden hvis man ikke tåler sollys eller luft? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvilken nytte har du av å vite det? Får eksem av for mye fukt+kulde samtidig... OK? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) har ingen nytte av det, og var ikke meningen å snoke eller no :-) , men bare lurte på hva eksem er.. Endret 19. desember 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Haha, jeg var ikke der ifjor, men skal ta det jeg får i år, å bruke det helt til neste TG.. Er man nerd, så er man nerd.. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 lol, jeg kutta d av 2 dager etter jeg kom hjem, dæven å nydelig d var ehhe! Lattis å ha d på ett år da .... men er man nerd så er man nerd... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 eksemsalve ja.. Hva er eksem? er ikke det sånn som man skal smøre på huden hvis man ikke tåler sollys eller luft? Håper virkelig du tuller nå... Vet du ikke hva eksem er? Slags utslett på huden, som du gjerne får på grunn av for mye sopp (nei, ikke kantareller eller fluesopp). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg kan ta av og på mitt akkurat som jeg føler for det, fordi det var dårlig strammet. Allikevel kan man jo bare investere i en ny strips for de som ikke har slakke bånd. Da kan man feste det på på nytt til hvert TG. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har mitt siden Tg-o4. Mitt er så slapt at en gang mista jeg det...(men fant det) Jeg har mitt i en glassbeholder... og bruker det bare i veldig spesielle annledninger... men det er ganske døddt no.. Endret 23. desember 2004 av Bloodaxe sl5p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå