kristi87 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hei folkens! bare lurte på om det er noen her som har erfaringer av disse to mobilene? Har selv hatt k700i, men ikke nå lenger så skal kjøpe ny.. lurer på om jeg skal kjøpe k700i igjen, eller Motorola E398? Trenger litt minne, derfor jeg tenker på E398, og litt kjedelig å kjøpe samme mobil igjen.. hadde tenkt å kjøpe D500, men den er for dyr.. har lyst til å vente, og heller kjøpe den nye SE "Clara" som kommer, oppfølgeren til K700i.. så, jeg trenger altså en mobil med ok skjerm og kamera i mens jeg venter på Clara! Klarer ikke et halvt år til med nokia 5110 uten knapp i midten.. noen andre anbefalinger? helst en billig telefon.. men ja.. lurer på altså hvilken som er best av disse to da.. hehe =) Endret 19. desember 2004 av kristi87 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 så, jeg trenger altså en mobil med ok skjerm og kamera i mens jeg venter på Clara! Klarer ikke et halvt år til med nokia 5110 uten knapp i midten.. noen andre anbefalinger? Hva med k500i? Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ja.. kanskje, den er ganske billig.. er det lurt å kjøpe den uten abonnomang da? ca 2000 kr... hm noen andre som er gode under 2000 kr? uten abonemang da Endret 19. desember 2004 av kristi87 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ja.. kanskje, den er ganske billig.. er det lurt å kjøpe den uten abonnomang da? ca 2000 kr... hm noen andre som er gode under 2000 kr? uten abonemang da Hey! Du må lære deg norske skriveregler!(Fra den derre Bare Egil-sangen) Abonnomang og abonemang er bare to av uendelig mange dårlige versjoner av ordet abonement. Vær så snill og lær deg dette. Det irriterer oss som kan det så sinnsykt. *Back to topic* E398 er vel egentlig et bedre valg enn k700. Husker deg fra en annen tråd. Det var du som alltid klarte å ødelegge, miste eller bli frastjålet telefonene dine? Et godt tips. Kjøp bærereim og fest i mobilen og den andre enden på deg. F.eks. i beltespenna, rundt håndleddet, eller andre steder som passer. Da er det ikke lett å bli ranet og de faller heller ikke særlig langt hvis du mister den. Endret 19. desember 2004 av Vegard_ Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 frastjelt telefonene dine? ennen på deg. Du er kanskje ikke den rette til å snakke om norsk rettskrivning Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 frastjelt telefonene dine? ennen på deg. Du er kanskje ikke den rette til å snakke om norsk rettskrivning Arrgh. Bøyer meg i støvet for den. Har lett for å komme noen skriveleif på tastaturet her. Men frastjelt, huff... Den kunne jeg vel egentlig.... Bor på Holmlia vettu. Er lett å bli negativt påvirket av den gramatikken folk bruker her. Her bøyer de fleste å le | ler | ledde| har lodd Kan komme med flere eksempler en annen gang. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da kan jeg være slem og legge til at Abonnement staves med to N'er. :!: Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ja.. kanskje, den er ganske billig.. er det lurt å kjøpe den uten abonnomang da? ca 2000 kr... hm noen andre som er gode under 2000 kr? uten abonemang da Hey! Du må lære deg norske skriveregler!(Fra den derre Bare Egil-sangen) Abonnomang og abonemang er bare to av uendelig mange dårlige versjoner av ordet abonement. Vær så snill og lær deg dette. Det irriterer oss som kan det så sinnsykt. *Back to topic* E398 er vel egentlig et bedre valg enn k700. Husker deg fra en annen tråd. Det var du som alltid klarte å ødelegge, miste eller bli frastjålet telefonene dine? Et godt tips. Kjøp bærereim og fest i mobilen og den andre enden på deg. F.eks. i beltespenna, rundt håndleddet, eller andre steder som passer. Da er det ikke lett å bli ranet og de faller heller ikke særlig langt hvis du mister den. HEHE... lol.. Det er abonnement.. ikke abonement.. kanskje du burde lære deg det og?? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 *skamme seg* Okey, okey, okey... Nå har jeg gått og skammet meg i hele dag. Bøyer meg til nesegrus for mine overmenn. Skammer meg over den feilen. Kanskje jeg ikke fortjener 5+ i norsk skriftlig allikevel... Vi burde vel ikke bruke all plassen her på dissing av meg? Men som en liten utfordring: bøy å bære og å skjære. *Back to topic* E398 er vel fremdeles det beste alternativet. Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 haha vegard Hvorfor er motorolaen bedre da? jeg var i butikken i går og prøvde motorolaen, og jeg merka at jeg likte knappene og menyen og sånn til k700i myyye bedre..!men det er kanskje fordi jeg er uvant med motorola.. men jeg ble ivertfall ikke noe særlig imponert av den kan du si.. Det er vel minnet og høytalerene som er bedre? Kameraet syns jeg ikke virket noe bedre.. menneh, kikka ikke såå mye på det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har ikke prøvd noen av dem, men utifra bilder og specs og anbefalinger av folk jeg kjenner(klasselaget mitt vant hver sin k700 i en basketturnering, så mange i klassen har den, og det er delte meninger). Har den ikke selv... Også designmessig er den bedre, men det er jo ikke alle som bryr seg om det. Men hvordan er egentlig skjermen på e398? Er den like høyoppløst som k700 sin? Det kan jo være et punkt å prioritere. Hvis du synes at menyene til e398 er dårlige er det vel bedre å kjøpe k700. Ikke lurt å gå rundt å ergre seg over menyene i ettertid når man har hatt sjansen til å velge noe annet. Bedre førevar enn ettersnar. Tja... PS: skal prøve å ikke være like kjepphøy neste gang jeg ser en feil og heller passe på hvordan jeg selv skriver... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Her skal jeg sette mine synspunkter (eller hva det enn heter): Motorola E398 + Beste skjermen + Beste tastaturet + Best størrelse + Best design + minnekort - Litt kjedelige menyer - "dårlig" kamera Karakter: 8 av 10 Sony Ericsson K700i + Skjermen er bra + Best meny + gode taster + God joystick + Mye intern minne - "dårlig" kamera - ikke minnekort - ikke det peneste designet karakter 8 av 10 jeg ville selv ha valgt Motorolaen, så det er da den jeg anbefaler. Har bare prøv telefonene en time, å kan være pluss/minus jeg ikke har fått med meg! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Øv deg litt på rettskriving, gutt. Det må man hvis man skriver her, hehe. Men e398 har da ikke minnekort? Den har 64mb internminne, men minnekort har den da ikke... Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Øv deg litt på rettskriving, gutt.Det må man hvis man skriver her, hehe. Men e398 har da ikke minnekort? Den har 64mb internminne, men minnekort har den da ikke... Eller tar jeg feil? E398 har T-Flash card slot. De 64 mb du snakker om er ikke internminne Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 hæ? hvor mye har motorolaen inni seg da? Hvor mye kan den ha på minnekortet? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) har 5mb(?) internminne og følger med 64 mb T-Flash kort.. EDIT: tror de største T-Flash-korta du kan få er på 256 mb, føreløpig, er jo en helt ny type kort, på størrelse med en negl! rett meg hvis det er feil... Endret 20. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) okai noen som har peiling på pris og sånn på minnekort? skjønner ikke hvordan jeg skal finne det på internett.. hmm.. Er det slik, at de bildene jeg lagrer på det minnekortet jeg får på 64 mb kun er på det, og hvis jeg kjøper et nytt, så kan jeg ikke se den bildene på det andre minnekortet? altså må holde på å bytte minnekort hele tiden? innvikla? Endret 20. desember 2004 av kristi87 Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) har 5mb(?) internminne og følger med 64 mb T-Flash kort.. EDIT: tror de største T-Flash-korta du kan få er på 256 mb, føreløpig, er jo en helt ny type kort, på størrelse med en negl! rett meg hvis det er feil... Den har 5mb ja... En liten ting; K700 er mindre og lettere telefon, E398 er større og tyngre. K700 Hoyde: 9.9 cm Bredde: 4.7 cm Tykkelse: 2 cm Vekt: 93 gram E398 Høyde: 10.8 cm Bredde: 4.6 cm Tykkelse: 2.1 cm Vekt: 110 gram (det skal vist være mindre...) (Hvis noen lurer på med hvordan de skal få lest av T-Flash på en minnekortleser, er det en SD kort adapter som følger med i telefonpakken! ) Endret 21. desember 2004 av Jackemeister Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Så på gsmarena.com og sammenlignet bilder som var tatt av mobilene... må si at jeg syns k700i sine så bedre ut..? Motorola E398 Fant to bilder av samme plass som var K700i sine.. tok bare begge inn =) K700i Endret 21. desember 2004 av kristi87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå