-Logos- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvordan avinstallere Internett Explorer? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 *windir*\Ieuninst.exe Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 øh... nei... fila finnes ikke Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Legg til/fjern programmer fjern den der. Så må du gå på programfiler og slette litt manuelt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) øh... nei... fila finnes ikke Merkelig... Funker fett både her og hjemme. Har du win xp sp2? Endret 19. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ville beholdt IE pga Windows Update og sider hvor andre nettlesere ikke fungerer. Sett heller den nettleseren du bruker som "standard nettleser" Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 hmm... ja uansett hadde det vært flott å ha fjerna det... driver å forfølger meg hele tiden... Jeg har bare helt vanlig windows xp pro... ingen SP nettopp formatert.... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror ikke det er noe lurt å fjerne IE, den er temmelig godt integrert i Windows. Tipper du vil få et temmelig ustabilt system hvis du fjerner den. Hvis du åpner vanlige mapper i windows, så ser du at de er temmelig like IE. Hvis du skriver en nettadresse i adressefeltet i en vanlig mappe, kommer f. eks en nettside opp, og mappen har plutselig "blitt" IE. Hva mener du egentlig med at den forfølger deg? Jeg har ikke brukt IE til nettsurfing på årevis. har brukt Opera frem til FireFox 1.0 kom, da gikk jeg over til denne. De eneste gangene jeg ser noe til IE er når jeg selv velger å åpne den for å bruke Windows Update eller andre Microsoft-nettsider. da er den utvilsomt best. Så hvis du føler at den forfølger deg, så er nok det netopp på grunne av den tette integreringen med Windows, og det er det ikke stort å gjøre med... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvordan avinstallere Internett Explorer? under programfiler i mappe Internet Explorer finnes en fil " Avinstallere IE " ( finnes ikke under legg til/fjern hos meg ? ) lykke til, gaggen Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Funka dårlig m8, JAJA kan jo fortsette å ha IE der da... takk for hjelpa! Endret 19. desember 2004 av mariunae Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvis du vil fjerne den, ta en titt på nLite , som blandt annet kan fjerne IE og mye mer. Mvh Meg. Lenke til kommentar
BakkiZ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Går vel ant å gjøre det på Legg til fjern Windows komponenter inne i Legg til fjern programmer? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvis du vil fjerne den, ta en titt på nLite , som blandt annet kan fjerne IE og mye mer. Mvh Meg. Meg. ser lovende ut ! bra mvh. gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå