Nismo Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Merkelig problem i XP: Noen ganger når jeg ringer opp (ISDN) får jeg ikke "kontakt" med internett. Oppkoblingen (godkjenning av passord osv) går greit. Men hvis jeg f.eks prøver å pinge en side får jeg samme resultat som om jeg ikke var koblet på internett.... Det rare er at det løser seg hvis jeg restarter maskina. "ISDN-test" (Dynalink) fungerer fint. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Sjekk under nettverksinnstillingene om du har dhcp aktivert. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Ja, DHCP er aktivert. Problemet oppstår bare iblant. Abbonementet er fra Tiscali. Jeg tror problemet ligger på maskinen min. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har samme problem her også. (flyttet fra AVIDI til ISDN :sad: ) Jeg kobler meg opp mot start og det skjer kun noen ganger, rart. Akke Lenke til kommentar
Borf Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 eg har hatt same probleme noen ganger, hendte og noen ganger når eg surfer (ofte etter eg har vert online ei stund og har lasta ned ein god del). [ Denne Melding var redigert av: Borf på 2002-06-05 09:05 ] Lenke til kommentar
Borf Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 [ Denne Melding var redigert av: Borf på 2002-06-05 09:04 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå