Gå til innhold

Kritiske problem, error guard..?


Anbefalte innlegg

Hei, over en lang periode har pcen min vært treigere. Dette irriterer meg, og Ad-aware finner ingenting, antivirus finner heller ingen ting..

Eneste utvei virker å være å reformatere, dette har jeg liten lyst til for da må pappa for 5 gang få windows og office sendt gjennom halve norge fra jobben som visstnok begynner å bli irriterte.. :p

 

Så idag når jeg startet pcen, kom det en internett side som kunne ligne på windwos sine, dens sa at jeg hadde kritiske problem på pcen og at dette programmet kunne fikse det, jeg trykket da på en knapp til og der stod at den fant masse ting som gjorde pcen treigere, perfekt..

 

Så begynte den og skanne min pc og etter bare noen sekunder begynte tingene og fosse fram, etter 8 sekunder hadde det funnet 196 ting med high risk.

Men da stoppet det, for å fullføre eller fjerne disse må jeg betale 30 dollar..

Noen som har andre programmer eller vet noe om dette??

 

Takk, kristian..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned Ad-aware, SpyBot og f eks Spy Sweeper. Disse er gratis, dvs Spy sweeper får du i en testversjon - og disse programmer er ganske så gode til å finne og luke vekk grugg på pc'en. Start med dette så kanskje du slipper å formater osv. Du har vel allerede et godt virusprogram?

 

Fjern det programmet du lastet ned i går.

Endret av husmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...