SE Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg prøver å åpne kabinettet til min netshop 1557. Jeg har tatt ut alle skruene på baksiden, disken, cdrom etc, men når jeg prøver å ta av "underdekselet" på PCen henger det fast ca. under touchpadden. Som om det var et skruefeste rett under der. Men jeg kan iallefall ikke se noe skruer der. Er det noen som har demontert denne PCen og vet hva jeg må gjøre for å få løs dekselet? Lenke til kommentar
SE Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Ingen som vet hvordan man får demontert denne PCen? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ettersom dette er en selvbygger-PC, finnes det sikkert monteringsguider... Søk på nettet, og gjør det motsatte Lykke til. Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror du åpner litt i feil ende her du... Det du trenger å gjøre er å vippe det dekselet over høytalerne og pwrknappen opp, legge skjermen helt flatt (så den går 180 grader på keynoardet) og løfte av hele det dekselet... Sitter fast noen ledninger på det, så vær litt forsiktig. Så er det bare å fjerne tastaturet og man kan gjøre alt det hjertet begjærer (utenom å skifte hovedkort/psu) Lenke til kommentar
SE Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 ok, tusen takk. Skal se på det litt senere igjen Lenke til kommentar
Henriko^ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bare hyggelig... Bare pass på, det dekslet sitter no jævlig og er ikke veldig solid, så vær forsiktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå