tørrfisk Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvor hardt må kjølern sitte? Klipsene på boxed kjølern har dratt av flere ganger når jeg har prøvd å installere dem pga trykket, men fikk den endelig på nå. Sitter den godt nok tror dere? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vent så skal jeg se inn i spå kula mi.....zaba...zaba Nei for å svare deg seriøst, så kan du vel bare sjekke CPU temperaturen...? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg mener må det være et tonn med trykk mellom de? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Kjøleren skal vel bare "legges" oppå og klipsene skal festes, den skal ikke presses ned eller noe sånn. Då kan du vel skade CPUen... Endret 19. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 ok bra, men P4 tåler vel en god del? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 P4 tåler alt.... Bare den sitter, så ikke rør den Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjernen er jo dekt av ett "skall" så den tåler jo litt. Men datating generellt liker ikke brytekamper Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Kjernen er jo dekt av ett "skall" så den tåler jo litt. Men datating generellt liker ikke brytekamper Har hatt brytekamp med en socket A . det endte med at festene på HK til kjølern knakk, men maskinen har funket helt siden da og går enda den dag i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå