valentino Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Som topic sier så har jeg feil output på tastaturet etter at jeg installerte de nyeste driverne til razer diamondback. feilen er sånn at når jeg trykker m så får jeg 0, i fir 5, l gir 3, osv. os: winxp pro norsk med sp2 hw: fijitsu siemens lifebook c1110 tastatur: laptop tastatur dette har jeg prøvd: avinstallere driverne - løste ikke problemet restarte - løste ikke problemet sette tastaturet til norsk på nytt - løste ikke problemet installere driverne på nytt - løste ikke problemet chatte med razer support - løste ikke problemet (enda) de a om å få msinfo fila fra maskina så jeg har sendt den. får svar i løpet av 24 timer, men har ikke for store forhåpninger. er det noen av dere som har vært borti lignende problemer? PS. det er skikkelig jæ***g å skrive i chat og på forum med microsoft sitt on-screen keybard. skrivefeil er pga dette. Endret 19. desember 2004 av valentino Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Siden feilen oppstod etter at du hadde installert drivere, så burde feilen rettes opp ved å avinstallere de igjen. Derfor synes jeg det er litt merkelig at det ikke ser ut til å funke hos deg. Jeg hadde et lignende problem for et par måneder siden, og det jeg gjorde var rett og slett å kjøre recovery... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Svogeren min som er dataingeniør løste problemet for meg. Det var et ganske omfattende problem å fikse. Måtte faktisk trykke en hel gang på NumLock tasten. problemet er nå løst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå