Gå til innhold

Komplett's juletilbud 19 des..


Strong

Anbefalte innlegg

trenger ikke ta av kjøleren for å se det, og tror heller ikke på at de store skjermkort produsentene slenger på minne i hytt og pine. X800pro VIVO er, iallefall i følge mange amerikanske forum og nettsteder der slike modder blir utført, spesifisert med 1,6ns minne, i motsetning til 2,0 som er forbeholdt X800Pro (ikke VIVO)

Der tar du nok feil du. Jeg har lest om endel (bl.a med Powercolor) som har vært sikker på at de hadde 1,6ns men ikke oppnådde høye klokkehastigheter. De skjønte ikke hvorfor før de fikk av kjøleren og så at det var 2 ns minne og.

 

Jeg orker ikke diskutere dette med deg i timesvis. Du er tydeligvis ganske så sikker på dette selv. Jeg kan bare anbefale deg å google litt for å finne bøttevis av folk som ikke er like overbevist som deg.

det er mange som ikke vet hva de kjøper, det som er problemet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er mange som ikke vet hva de kjøper, det som er problemet...

må si meg litt enig med dere begge to, for dere begge har noen bra poeng.

jeg veit at noen av produsentene har sakt at de skal bytte minne på kortene sine men jeg har aldri hørt om noen som har fått et kort med dårligere minne.

 

uansett menerjeg at å få klokket kortet opp til nesten xt hastighet og med 16pipes åpene er et bra kjøp jeg. så er det bare å skaffe seg en bedre kjøler og VIPS har du joggu meg et x800xt/xtpe alike vel. men da har man jo brukt extra penger på ny vifte, så man kunne egentlig ha gått for et fullblods xt kort med en gang. men det er vel egentlig det værste som kan skje. de aller fleste klarer seg fint med standarvifta til pro vivo kortet sitt.

 

konklusjon: hvilke av pro vivo og xt man velger mener jeg er en smaks sak, men personlig ville jeg nok valgt pro vivo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...