Gå til innhold

Komplett's juletilbud 19 des..


Strong

Anbefalte innlegg

Hei... Sitter å ser på komplett.no's Juletilbud for 19 des, som er et MSI Radeon X800SE 256MB..

 

Har idag et Atlantis 9800 Pro på et Msi Neo2 939 + Wincester 3000+ og en 512 XL 2-2-2-5 brikke..

 

Vil dette da være en fornuftig oppgradering, eller vil det ikke gi meg så mye mere ytelse ?? Prisen er jo grei da, men bør forsvare en del ytelse.. Og, er det mulig å softmodde / åpne noen pipes på dette kortet ??

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første vil jeg ikke kalle det der for et bra tilbud. Koster ikke mere til vanlig.

 

Det kan ikke softmoddes. Og det finnes bedre kort til den prisen.

MAO. Ingen lur oppgradering, skal det være vits legg i 1000kr mer og kjøp et ordntlig x800 kort.

Endret av boii
Lenke til kommentar
Komplett har et Gainward GeForce 6800LE kort som ukens tilbud til 1850

 

Er det stor forskjell på 6800LE og X800SE ?

 

Eller for å si det på en annen måte, er X800SE vært 750 kr mer? :hmm:

spar en tusing, og kjøp X800Pro VIVO, årets beste kjøp spør du meg... VELDIG mye for pengene etter softmod

Lenke til kommentar
Komplett har et Gainward GeForce 6800LE kort som ukens tilbud til 1850

 

Er det stor forskjell på 6800LE og X800SE ?

 

Eller for å si det på en annen måte, er X800SE vært 750 kr mer? :hmm:

spar en tusing, og kjøp X800Pro VIVO, årets beste kjøp spør du meg... VELDIG mye for pengene etter softmod

ADT: Du svarer jo ikke i det hele tatt på hans spørsmål.

 

Thange: Etter mine erfaringer her på forumet så er 6800LE et mye bedre kjøp enn X800SE. Mye fordi 6800LE kan softmoddes og åpne pipelines eller no. Søk litt på forumet eller på google så finner du sikkert noen tester ;)

Lenke til kommentar
Komplett har et Gainward GeForce 6800LE kort som ukens tilbud til 1850

 

Er det stor forskjell på 6800LE og X800SE ?

 

Eller for å si det på en annen måte, er X800SE vært 750 kr mer? :hmm:

spar en tusing, og kjøp X800Pro VIVO, årets beste kjøp spør du meg... VELDIG mye for pengene etter softmod

ADT: Du svarer jo ikke i det hele tatt på hans spørsmål.

 

Thange: Etter mine erfaringer her på forumet så er 6800LE et mye bedre kjøp enn X800SE. Mye fordi 6800LE kan softmoddes og åpne pipelines eller no. Søk litt på forumet eller på google så finner du sikkert noen tester ;)

hvem sier jeg må svare på spørsmålet hans??? jeg bare kommer med en vennlig anbefaling

Lenke til kommentar
Komplett har et Gainward GeForce 6800LE kort som ukens tilbud til 1850

 

Er det stor forskjell på 6800LE og X800SE ?

 

Eller for å si det på en annen måte, er X800SE vært 750 kr mer? :hmm:

spar en tusing, og kjøp X800Pro VIVO, årets beste kjøp spør du meg... VELDIG mye for pengene etter softmod

enig i at et x800pro vivo @ xt/xt pe er 100% det beste kjøpet man kan begå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Var ikke noe spesiell god pris på det kortet.

 

btw, en av produkterfaringene lyder:

 

Dette produktet er et veldig bra kjøp!!...jeg kjører dette kortet på full grafikk på doom 1....spiller mye worms armageddon på 1024*768

Det taler vel sin sak!

Lenke til kommentar
Men Komplett har et super bra tilbud.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303912

 

det er ikke et super bra tilbud!

dette http://www.databutikken.com/no/default.php...d=LT6800LE-128B er ikke et tilbud engang, men alikevel billigere enn komplett sitt tilbud. så skal du kjøpe 6800le kjøp det jeg har linket til over.

 

men x800se er ikke et dårlig kort. langt i fra! det er vel noe bedre enn 9800pro men jeg ville ikke oppgradert fra 9800pro til x800se. men da heller ikke til 6800le(umoddet er kortene like) dessuten er ikke spranget dra 6800le til 6800nu/6800 så stort at du vil merke kjempe mye fra 9800pro til 6800. bare de heldigste klarer å modde til et 6800gt så det ville jeg ikke brukt som grunlag for kjøp hvis jeg var deg.

 

jeg ville heller spart å kjøpt et x800xt eller 6800gt(256mb)

koster mye men gir mye for pengene også

Lenke til kommentar
Men Komplett har et super bra tilbud.

 

...

 

jeg ville heller spart å kjøpt et x800xt eller 6800gt(256mb)

koster mye men gir mye for pengene også

 

ikke kjøp et XT kort, kjøp pro VIVO, og mod dette til XT PE, du sparer flere hundre kroner på dette...

Endret av ADT
Lenke til kommentar

ikke kjøp et XT kort, kjøp pro VIVO, og mod dette til XT PE, du sparer flere hundre kroner på dette...

man kan ikke basere et kjøp på at man skal klare modden. det er ikke alle kort det går med. man må være heldige. så jeg ville heller kjøpt et x800xt å vært sikker på å få herligheten enn å drive et sjansespill med 3500,-

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

ikke kjøp et XT kort, kjøp pro VIVO, og mod dette til XT PE, du sparer flere hundre kroner på dette...

man kan ikke basere et kjøp på at man skal klare modden. det er ikke alle kort det går med. man må være heldige. så jeg ville heller kjøpt et x800xt å vært sikker på å få herligheten enn å drive et sjansespill med 3500,-

Ville heller satse på dette ASUS 6800GT 256 ddr3 mb korte.

 

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43295 :thumbup:

Lenke til kommentar

ikke kjøp et XT kort, kjøp pro VIVO, og mod dette til XT PE, du sparer flere hundre kroner på dette...

man kan ikke basere et kjøp på at man skal klare modden. det er ikke alle kort det går med. man må være heldige. så jeg ville heller kjøpt et x800xt å vært sikker på å få herligheten enn å drive et sjansespill med 3500,-

feil! ikke hørt om en eneste (!) person som ikke har klart pro VIVO @ XT PE softmodden. Men 6800LE modden er det derimot ikke så mange som klarer 100% Når så utrolig mange klarer en softmod (som i prinsippet ikke kan ødelegge kortet) synes jeg det er riktig å kjøpe det på grunn av dette

Lenke til kommentar
nei det er jo ikke feil!

det er ikke 100% sjanse for at modden går med x800pro vivo heller! så du skal være ganske ignorant og naiv for å kjøpe et kort, basert på at det skal gå ann å moddes!

det er ingen som sier at det er 100% sjangse for at det skal fungere, men så lenge man hører på forumet, om hvilke kort som er 99,9% sikkert, er det godt nok å basere et kjøp på spør du meg...

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...