esone Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har spurt om det før men spør igjen..noen som spiller Tony hawk 4 eller Underground online på PS2? Hadde vært morsomt og spilt mot andre fra norge.. Noen som henger med? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Jeg spilte det en del før. Og jeg er enig i det med hadde vert gøy med noen fra moderlandet. Hva synest du om THUG 2 iforhold til enern??? Personlig synest jeg at historien i 2ern suger en en støvsuger. Men gameplayet er helt OK. Classic mode er jo alltids fun. Må få organisert oss. Slik at vi kan spille en gang. Andre som spiller det online oppfordres til å ta kontakt her på forumet. Betyr ikke om du ikke er så veldig god. Det viktigste er ikke å være best men å skate og chill out. Men tilbake til toppen. THUG storyen var kjempe bra. Litt kort med bra. 2ern tok litt for mye av. Edit: BTW på thug er nicket mitt slash. (ser ut som slash fra Guns n rosos.) På THUG 2 er jeg djevelen med blå Shorts og svarte tatueringer. Sikkert 13 på dusinet av de. Menmen. Endret 19. desember 2004 av Bromlexl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå