svas Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Opera spør hele tiden om jeg skal lagre noen filer når jeg åpner de fleste nettsteder. Det er alltid sider med reklame. Denne kommer opp hele tiden. Har prøvd å innstallere Opera på nytt, slette alle Operafiler på maskinen, avinnstallere, osv, men ennå får jeg opp den samme dumme meldingen. Tips noen? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er ikke Operas feil, det er webserveren som ikke gir rett mime-type for reklamebildene. Finnes det ikke noe til Opera ala Adblock til Firefox? Hvis ikke kan du jo vurdere å bytte til Firefox. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg tok en tur inn på digi.no med Opera, og fikk ikke opp spørsmål om å laste ned noe. Tror aldri jeg har fått det før noen gang faktisk. Har du en direktelink? Lenke til kommentar
six Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Pop-up blokking har vært innbygget i Opera i lang tid. Trykk hurtigtast F12 og velg fra de øverste alternativene. Fungerer perfekt. Lenke til kommentar
svas Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Se her. Det løste ikke problemet mitt. Har det ennå selv om jeg slettet Host-filen. Kommer opp åkke som, dog på færre siter. Takk for god hjelp på veien i det minste. EDIT: Skrivefeil. EDIT2: Etter nok en gangs gjennomtenkning av linken gitt ovenfor har jeg løst problmet. Verktøy-->Innstillinger-->Filtyper-->Ikke skjul filtyper åpnet med Opera-->application/octet-stream-->Åpne med forhåndsvalgt program (blankt). Når får jeg ikke opp feilmeldingene mer. Takk akh. Endret 19. desember 2004 av svas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå