medlem-230551 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvorfor er jeg her? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Her er du GARANTERT ikke alene, opplevd det samme, er møkk kjipt.. Men tenk på det som en erfaring, og prøv ikke gjør samme" feil "neste gang Kommer en ny mulighet.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Hehe, er det lov å le bittelitt av det? du skal få lov til det. selv om det begynner å bli en del år siden tenker jeg fremdeles på den episoden. 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jepp.. Gikk meg på ei jente hvor vi i jobbsammenheng av og til kommer til samme plass på et visst tidspunkt.. Hun gikk imot meg med noen kartonger, smilte som bare det og sa hei, jeg klarte bare å stutre ut, "hei.." fikk ikke til å smile en gang. Og jeg liker henne virkelig, fikk det bare ikke til.. Sux.. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 du skal få lov til det. selv om det begynner å bli en del år siden tenker jeg fremdeles på den episoden. hvordan fles det når en tråd du lagde for 8 år siden kommer opp sånn? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Hadde egentlig glemt tråden helt men en risikerer jo at slike "spøkelser" titter frem fra fortiden når en er aktiv på fora. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kanskje dama bare var promotør? Jeg skal uansett kjøpe meg ei pakke med Läkerol og prøve å starte samtaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Haha, tråden er jo bare 8 år gammel.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg gjør det best med jenter når jeg innser at jeg ikke trenger å si noe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Kanskje dama bare var promotør? Jeg skal uansett kjøpe meg ei pakke med Läkerol og prøve å starte samtaler. Skal godt gjøres å fake de blikkene jeg fikk av henne (og hun sikker fikk av meg). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Skal godt gjøres å fake de blikkene jeg fikk av henne (og hun sikker fikk av meg). Håper du er bedre på blikk enn på å starte samtaler! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Skal godt gjøres å fake de blikkene jeg fikk av henne (og hun sikker fikk av meg). Høres ut som legendariske blikk når de huskes så godt årevis etterpå Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 10 år gammel tråd..... Og i dag er du gift og har familie? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er akkurat lik... det er alltid mennene som må ta intiativet på meg..... sånn typisk... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det naturlige er jo å spørre TS om han fikk valuta for pengene med den pastillesken han kjøpte. Så, hva ble det til, ilpostino? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Om ikke annet så fikk han vel spist den og det i seg selv har vel også en verdi? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hadde aldri brukt ei sånn T-skjorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå