Arnt555 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) http://www.big-boys.com/articles/killcs.html og http://members.cox.net/foreealtho/cnote.WMV Endret 19. desember 2004 av bobjan Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Siste var jo ikke artig! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har sett den første før. Herregud for en fyr.. Det finnes folk som er ekstremister på dette området. Sitter kun på gutterommet og spiller CS og driter i ei bøtte ved siden av maskina!! Har også hørt om en fyr som spilte everquest eller noe sånt som ble backstabbed av en alliert. Han tok livet av seg på ordentlig! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har sett den første også, er de tyskere? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har sett den første også, er de tyskere? svensk tror jeg Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Har sett den første også, er de tyskere? Tysk, nei...Svensk, ja. han roper; Gøran, Fega Jævel! og hvordan lager man svenske bokstaver på Pc`n? fuzzy slo meg med 3minutter...jeg er virkelig treig bak tastaturet.. Endret 19. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Den første er jo bare fake. Den andre ser jeg ikke hva som skulle være morsomt. Fikk vondt i øynene av kvaliteten og. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror nok ikke det er fake nei.. Sikkert en turnering eller noe sånt der det har blitt filma. Dette er jo egentlig ikke ekstremt i forhold til andre tilfeller. Han er Svensk ja. Har aldri hørt før at han sier "Gøran". Trodde det var "jøde" eller noe sånt jeg. Og sier han ikke "svikerjævel" og ikke "fega jævel"? Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 i film 2 sier han ene; Gjøran feige jævel og han andre: e du helt galen? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 film nummer 2: JAVEL? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skjønte ikke humoren med film nr. 2 jeg... Hørtes ut som noen japanesere, han ene lo seg i hjel da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå