CellularDude Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 6630 er meget kjapp til å være en symbiantelefon, og også på generelt grunnlag. Hastigheten til 6630 har vært hyllet i flere tester. De som synes 6630 er for treg, vil bli skuffet over mange mobiler. Men dersom man har mange eller tunge applikasjoner oppe samtidig, går jo det ut over hastigheten. 6230 er kjappere enn 6630, men så er da også 6230 noe av det kjappeste jeg har prøvd, og jeg har prøvd masse mobiler. Den er bare helt rå!!! Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Prsiforskjellen på på 6630 og 6230 er så stor at du kan få et bra digitalkamera for prsiforskjellen Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Mobil telefonene utvikler seg bare mer og mer. Snart har alle telefoner så rask CPU at du ikke vil merke at den henger i det hele tatt. Må nesten bare le da jeg tenker på at min 6630 har tre ganger så rask CPU som første PC, en IBM maskin med 73MHz og 8MB ram. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Symbian er et "bedere" opprativsystem, for å si det sånn. Det støtter flere tilleggsprogrammer, mulighet for oppgradering av programmet (ikke bare nyere verson av programmet til den telefonen, men også støtte for oppgradering til nyere telefon, som P900 kan oppgraderes til P910i osv, mens andre opprativsystem bare kan oppgradere til nyere software, men ikke bytte til annen telefon)Det er også mulighet for å se gjennon ALLE filene på telefonen. Også de som hører til opprativsystemet, oppstartsprogrammet, og ekstra hardiskstasjoner, som hører til opprativsystemet, og som du ikke kan lagre bilder o.l. på(a og z) Og så er det alltid litt lengere fram i teknologien Hvilke tilleggsprogrammer kan jeg få til symbian som jeg ikke kan få til andre a? Er det noen operativsystemer som er bedre enn symbian a? Hva liker du best ved symbian? Hvilken mobil har du?(SE P900 somm avbildet? Hivs du har den skjønner jeg at du ikke har no dårlig å si ) vh. £€O Til vanlige mobiler er det ikke så mange tillegsprogrammer å få, men til symbian får du veldig mye. Symbian anbefales. Men det finnes jo andre opprativsystem som Pocket Pc som er veldig bra og mange lomme-pc´er bruker som bl.a. alle Qtek telefonene. Tror HP ipaq bruker det også. Det jeg liker best med symbian er at det er nesten som en liten pc, med det meste av programmer som trengs som utforsker, word, excel, poverpoint, MSN, internett (ikke bare vanlig wap), mer avanserte programmer, støtte for minnebrikke, høyere oppgraderinger enn vanlige telefoner, og ligger LANGT lengere fremme i teknologien enn "vanlige telefoner". Men trenger du word, excel, poverpoint, outlok ekspress, og et litt mer pc oppsett på mobilen er vel Pocket PC bedere. Og ja, jeg har P900, og har ingenting galt å si om den utenom at den bruker litt mye strøm noe symbian kanskje har skylden for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå