hce Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Julekalender 2004 - Dag 19 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jævli bra, er ikke på lager også har dere dette som tilbud? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er nå ikke brenner.no at posten eller leverandøren bruker tid på å levere? Dessuten var det nok bestemt for en måned eller to siden at dette produktet skulle være i dagens luke, og selv om noen tror de er synske er det veldig vanskelig å vite om produktet kommer til å være på lager den aktuelle dagen. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Var et elendig juletilbud. Fikk min dvd brenner forige uke så dro jeg på binder og kjøpte meg 2*25stk dvd-r/+r kor dem kosta 120kr hver for seg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvilket merke var det? Verbatim = kvalitet i mine øyne. Aldri hatt noen problemer med de 150-200 platene jeg har brennt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå