preskatv Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Flere som har sagt det hittil, men du har ikke fått det med deg trur jeg. Kjøp 76gig raptor i stede for den andre. 76 gb er vesentlig bedre. punk20, Raptor-disken, hvis du leser noen tester så ser du at 36gig raptor er knapt bedre enn en 2-300gig "vanlig" S-ATA disk mens 76gig raptor vil være litt mere forsvarlig å kjøpe. Endret 19. desember 2004 av preskatv Lenke til kommentar
gregerlars Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 En annen grunn til å velge 74GB-versjonen av raptoren er at 36 GB risikerer å blir for lite til en system-disk. Litt surt om denn skulle bli fyllt opp og du da likevel må ha spillene og programmene på lagringsdisken, da er noe av vitsen borte. Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hei. Hvor kan jeg finne en 3500+ "winchester" cpu? Blir ikke det et helt annet chipset? De 6800GT Ultra kortene koster jo bortimot 5000kr pr stk. Også er det ikke stor forskjell på 512kb cache å 1mb cache på cpu'n? -Punk Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) nt Endret 20. desember 2004 av punk20 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En ting , Du kjører ikke det systemet der inn i -=:et Guardian Gaming Case Sort:=- ellers så det veldig bra ut , samme PSU som jeg skal kjøpe nå også Vær så snill og ikke kjøp det kabinettet. Kjøp dette : Lian li støydempet 1850kr Men når jeg ser oppsettet ditt tror jeg du har så mye penger at du kan slenge på en høvding her og en der. Så vær så snill og sleng på en liten bannan da ... (høvding , bannan = 1000 lapp merkelig nok er det noen som ikke skjønner det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå