Gef Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nå er det snart jul, og tid for å skrive ønskeliste! Har i år tenkt å ønske meg en ny mobil. 3510ien min begynner å bli gammel! Kikket litt rundt på internett og tenkte først på Sony Ericsson T630, har endel venner som har den. Så kom jeg over K500 som er en oppgradert versjon av T630. Koster 100 lappen mer, så det har ikke noe å si. Det jeg ser etter i en mobil er mulighet for lagring av MP3 sanger (trenger ikke å være mange). Greit kamera og grei mulighet for videoptak. Trenger ikke bluetooth eller radio. Er greit når mobilen er god til å tekste med, at knappene er bra plassert. Mobilen må ikke være stor, så derfor falt valget på en av disse. Så hvilken skal jeg velge? er det noen andre telefoner jeg burde se på? Maks pris 2000kr u. abonnement. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Velg K500 du. T630 har ikke støtte for MP3 eller video-opptak, men det har K500. Med K500 får du også bedre skjerm, bedre kamera, bedre minnekapasitet mm. Telefonen fikk forøvrig også terningkast 6 på amobil! Lenke til kommentar
joku Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jess... K500i er kanje den rette for deg som ikke trenger bluetooth. Du må huske at mobilen har 12 mb så du kan bare ha ca 2-3 sanga maks. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Nå er jeg ikke så inni mobiler og sånnt, men hva nyttig bruker man bluetooth til? Lenke til kommentar
joku Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nå er jeg ikke så inni mobiler og sånnt, men hva nyttig bruker man bluetooth til? Overføre forskjellige filer til andre mobiler eller til data. Så kan du bruke tråløst handsfree. Bruker selv bluetooth ganske ofte. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nå er jeg ikke så inni mobiler og sånnt, men hva nyttig bruker man bluetooth til? Trådløs kommunikasjon over en kort avstand (~10 meter er standard nå). Du kan overføre filer sånn som bilder, videoklipp, lyd, applikasjoner+++ til enten andre mobiler eller PC-er med bluetooth. Du kan også få ekstrautstyr som bruker bluetooth, for eksempel trådløst headset, radiostyrt bil, GPS+++. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Kan man ikke gjøre det samme med infarød? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Med infrarød må man holde mobilene nesten helt inntil hverandre og de må ligge ganske stille, med bluetooth kan man være opptil 10 meter fra hverandre, og det er litt raskere enn infrarød Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Takk for hjelpen! Da blir valget K500 God Jul! Endret 19. desember 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå