sull Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hei, jeg har akkurat kjøpt meg et X800XT kort, og har lyst på en detaljert guide til hva man skal gjøre for å få d til XT PE ytelse (520\580). Noen som har noen linker til sider som forklarer dette? (helst på norsk, men går bra på engelsk oxo) ( Dette kortet har jeg: https://komplett.no/k/ki.asp?sku=302994 ) Takker for alle svar Endret 18. desember 2004 av sull Lenke til kommentar
colakork Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 google på ati-tool, last ned 0.0.22 er hvertfall det jeg bruker... veldig enkelt brukergrensesnitt... Hei, jeg har akkurat kjøpt meg et X800XT kort, og har lyst på en detaljert guide til hva man skal gjøre for å få d til XT PE ytelse (520\580). det er ikke 520/580, men 520/560... men med det klokkeprogrammet, har hvertfall jeg klart helt stabilt, kan du få 550/570... sikkert med hvilket som helst annet òg, men det her syns jeg da var veldig enkelt... men nå har jeg også VGA Silencer ATI 4, og ikke stock vifta... MvH Daniel Lenke til kommentar
sull Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Men må ikke jeg flashe biosen til XT PE bios da eller noe slikt? tror d heter softmodding.... jeg har jo vivo kort og jeg har hørt en del om folk som "softmodder" sine x800 pro vivo kort..? noen som har noen peiling om d er det samme med x800 xt kortene? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjøpte ikke du deg x800XT... ikke pro assa!? Hei, jeg har akkurat kjøpt meg et X800XT kort, og... XT og XT PE er akkyrat det samme bare PE har høyere klokk... ikke noe annet enn det... MvH Daniel Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jepp, du trenger ikke å bytte BIOS programmer vil ikke gjenkjenne kortet som et XT PE, men det gjør ikke noe... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Får snart mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo og har bestilt VGA Silencer ATI 4 så det burde bli knall. *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå