SpeZii Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har en amd a 64 3000+,den er ca34grader når jeg spiller cs og half-life.bør jeg overklokke? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvis du vet hva du holder på med er sjansene små for at du ødelegger noe ved å prøve å overklokke. Hvilken prosessorkjerne/socket har du? Newcastle/Winchester, socket 754/socket 939? Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har Newcastle og sokket 754 Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 OK. Det er nok noe rom for overklokking, men ikke bli skuffet om du ikke kommer så langt. Så vidt jeg vet er ikke disse de beste med tanke på klokking. Hvis du ikke kjenner til alle faktorene som spiller inn ved overklokking så anbefaler jeg at du leser en del guider først. Både når når det gjelder frekvenser, spenninger, påvirkning av andre komponenter, varmeutvikling osv. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er ikke så mye vits i egentlig. Dessverre Min 3200+ skuffet meg i OC den også ("skuffet", visste jo om egenskapene men... ) Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) har noe som heter D.O.T(Dynamic overclocking technology) kommer det til å virke bedre en å overklokke manuelt? Endret 18. desember 2004 av SpeZii Lenke til kommentar
boii Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Overklokk hvis du er intressert i sånnt, les om det hvis du synes det er gøy. Temperaturen er ikke noe å si på den, men den varierer jo ofte fra bios til bios-hvis du ikke har egen måler på cpu da. Du vil vel antaklig ikke merke store forskjellen, men bruke masse tid på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå