above Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei. Jeg lurer på om dere vet hva jeg kan gjøre for å få snøkrystaller til å dale nedover forumet mitt? Jeg har et phpBB forum. Hadde vært veldig fint om noen kunne ha hjelpt meg med dette! Tusen takk for all hjelp! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dette er det nok ett javascript som gjør. Skal se om jeg finner det jeg brukte før. Tror dog det bare funker i IE. Du kan forøvrig også se om du finner noe på www.hotscripts.com . Fant det ikke jeg :-| Lenke til kommentar
above Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Takk for at du prøvde å finne det for meg Jeg fant det ikke selv. Er det noen andre som vet? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Her er et enkelt et: http://www.btinternet.com/~kurt.grigg/java.../snow/snow.html Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Flyttes til javascript Lenke til kommentar
above Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Ingen flere som kan hjelpe? Hadde tenkt på et litt annerledes script der snøkrystallene er mye større og ser mer ekte ut, altså ikke noe snø! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bare søk på Hotscripts.com etter "snow" eller noe lignende da finner du noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå