Gå til innhold

Trenger jeg kjølepasta

ASW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er latterlig at det har gått så langt egentlig. At man ikke kan komme med rene fakta i en tråd uten at en hel haug bedrevitere skal komme med sine antagelser og starte krig.... :roll:

Bruk huet!! Grunnen til slike krangler er folks forskjellige oppfattning om hva som er best mellem x og y. Så lenge det er to hovedaktører ute på flerbruksmarkedet så vil det alltid være delte oppfattninger hvem som er best osv..

Lenke til kommentar
Ja, og jeg har kanskje sagt noe annet? Før du kommer med utblåsninger mot folk er det kanskje en idé å faktisk lese hva de skriver?

Du bare utga deg for å ikke skjønne hvorfor slike kriger blir til. Tror nok de fleste som leser innlegget ditt vil oppfatte det slik.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skjønner jeg hvorfor, og jeg ga absolutt ikke noe inntrykk av at jeg ikke forsto det. Det eneste jeg sier er at det er latterlig...

Du bare utga deg for å ikke skjønne hvorfor slike kriger blir til. Tror nok de fleste som leser innlegget ditt vil oppfatte det slik.

Jeg tviler sterkt. Om de gjør det foreslår jeg at de leser innlegget en gang til. Sakte.

Lenke til kommentar
Er det ikke en slags beskytelse over Thermel Pad på Intel sine Moxed kjølere som må tas av før man monterer kjøleren? Hunske når jeg bygget PC på skolen at det var noe lignende! :yes:

Også står jeg over et dillema:

Er AMD 64 3500 + like kraftig som en Intel P4: 3.4GHZ Prescot?

Jepp den er nok kraftigere , det er det liten tvil om ,men at noen merker forskjellen er jeg dog i sterk tvil om .

Men uansett så er en A64 å foretrekke pr dags dato da denne er mere fremtidsrettet .

Neste "løp" starter nok ikke før dobbeltkjernene er et faktum .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...