And.rs Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 På Fredag kommer Stolen ut!!! gleder meg som en unge Litt info Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Kommer det på Fredag? På PC? EDIT: Ikke på PC nei... Endret 29. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gleder meg til å se noen reviews nå. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) [iC,29/03/2005 : 16:41] Kommer det på Fredag? På PC? EDIT: Ikke på PC nei... joda, kommer på pc også... ALSO AVAILABLE ON PCCDROM XBOX GAMECUBE kan lese litt om historien også på Stolen.com Endret 29. mars 2005 av ReSSaA Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Kom ut i dag, noen som har sett noen omtaler enda? (eller kjøpt det) ??? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Oj, det kommer til PC! Flott! Men jeg må vente til det kommer omtaler, eller til jeg får prøvd demoen, fordi nå har jeg, i teorien, ingen penger (har penger, men de går bort på SWAT4 som må betales snart). Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Når jeg så hva det handlet om, tenkte jeg på SC med engang. Grafikken var heller kjedlig, men gameplayet så ganske tøft ut;) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 etter orddelingsfeilen i topic å dømme, så trodde jeg noen ville snike til seg spilltittelen, "Stolen" neida.... så fett ut det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) etter orddelingsfeilen i topic å dømme, så trodde jeg noen ville snike til seg spilltittelen, "Stolen" Trodde dette hadde noe med en stol å gjøre første gang jeg så topic-navnet jeg. :!: Ingen som har prøvd det ennå? Endret 2. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Makan til tørr humor skal man lete lenge etter.. Det der med tittelen og at folk tror det er en stol man sitter på er sagt så mange ganger nå at det er ikke morsomt lenger... On topic: Så gameplay-footage av spillet og synes ikke det så så veldig bra ut.. Kan være gøyalt en liten stund, men grafikken var iallefall skuffende. Holder meg til Splinter Cell: CT som har topp grafikk, lyd og gameplay. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Grafikken har en liten betydnings-faktor for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Dette blir liksom nemesis-en til SplinterCell, dette! Ikke bare er det en konkurrent, men du er jo en "tyv", mens i SplinterCell er du jo "The government man", som utfører skitne jobber for regjeringen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Altså, dete spillet høres jo genialt ut, synd vi har fått så få opplysninger etter release. Edt: Eeh, det har ikke kommet ut kanskje? Jeg surrer. Edit2: Joda, ifølge tothegame.com kom det ut 1.april til ps2 . Jeg surrer. Endret 2. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå