And.rs Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Vet ikke om det er tatt opp før, men orket ikke søke gjennom alt av poster. Kom over spillet Stolen på nettet. Det ser utrolig kult ut, og det går ut på at man er en kvinnelig tyv som skal stjele verdifulle gjenstander inne i museer, banker osv ... Ser utrolig kult ut og har lagt til noen linker nedenfor. Hjemmesiden Screens Videoer Preview Noen som tror dette vil skille seg ut fra andre snikespill???? Endret 19. desember 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Så firkanti ut og litt enkelt.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hip Games? NAJS! Jeg lukter enda et lett-kontrollerbart-men-likevel-konge-spill, slik som Kill.Switch!!! (Samme utvikler) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Synes nesten det likna litt på Splinter cell jeg...hehe....da blir det hvertfall bra... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Synes nesten det likna litt på Splinter cell jeg...hehe....da blir det hvertfall bra... Det var jo mye kulere stunts på dette da! Men Splinter Cell er enda mer....Clancy, på godt og...enda bedre! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) :!: Når jeg så navnet på topic tenkte jeg: en stol, den stolen, alle stolene og lurte på hvorfor noen gadd å lage et "snikespill" om en stol... DVS. jeg trodde det var et flash-spill der du skulle snike deg bort til en stol, eller noe... Endret 19. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
slash Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg så for meg en stol laget for snikespill... Og når jeg gikk inn på "stolen screens" så så jeg for meg stjålne skjermbilder. Max confusion! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Gud hjelpe, for en tørr humor! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 [iC' date=18/12/2004 : 21:53] Hip Games? NAJS! Jeg lukter enda et lett-kontrollerbart-men-likevel-konge-spill, slik som Kill.Switch!!! (Samme utvikler) Er vel Hip Interactive som gir det ut ja, men Blue 52 som lager spillet..Så ikke de samme som laget kill.switch Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 [iC,18/12/2004 : 21:53] Hip Games? NAJS! Jeg lukter enda et lett-kontrollerbart-men-likevel-konge-spill, slik som Kill.Switch!!! (Samme utvikler) Er vel Hip Interactive som gir det ut ja, men Blue 52 som lager spillet..Så ikke de samme som laget kill.switch O-Kå, da så... Men det ser i allefall kult ut! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg så for meg en stol laget for snikespill... Og når jeg gikk inn på "stolen screens" så så jeg for meg stjålne skjermbilder. Max confusion! Ditto! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Herregud, jeg ler meg i hjel! Trode også dette var et nettspill om en stol! :!: :!: Men whatever, spillet så fett ut, håper det blir kult. ( :!: ) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Intervju med utvikleren Intervju Gamer.no har visst noe info ... Endret 19. desember 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 så fedt ut...pokker med så mange kule konsoll spill som kommer må jeg nesten vurdere ett eller annet...grr...damn you!!! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Shemale helter er tydeligvis in for tiden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Shemale helter er tydeligvis in for tiden. HÆ?! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Shemale helter er tydeligvis in for tiden. vet du hva en shemale er?? EDIT : uansett, dette spillet skal kjøpes inn! Ser dødskult ut! Endret 19. desember 2004 av dga01 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Shemale helter er tydeligvis in for tiden. vet du hva en shemale er?? EDIT : uansett, dette spillet skal kjøpes inn! Ser dødskult ut! Slutt å snakke om shemale nå da! Blir ør! BTW: Se på ReSSaA da! Han er helt oppslukt av spillet! :!: (Ikke noe negativt ment! ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hvor kommer shemales inn i bildet egentlig?? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) MeTa][iC --> BTW: Se på ReSSaA da! Han er helt oppslukt av spillet! :!: Hehe. Må bare si at jeg elsker snike spill + at har lenge drømt om å bli proff tyv (perfect combination) Endret 19. desember 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå