Gå til innhold

Lian Li kabinetter..

Anbefalte innlegg

..er kraftig overpriset. Ja, de har stil og kvalitet men du faan hvor mye det koster å bare ha Lian Li merkenavnet! Minner meg om Porscheprodukter, der du betaler 40% bare for Porschemerket!

Nå, alle de med Lian Li kabinetter kommer bare til å syte om hvor feil jeg har! samme det! hadde bare Lian Li bygd kabinetter med titanium så kan jeg si meg enig i at Lian Li har fornuftige priser men akk! det er jo snakk om kinesiskmekka aluminiumsplater!

..men fine er de!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Lian Li har mye større prosentvis fortjeneste på sine kabinetter enn feks

Chieftec har. Lian Li har på et eller annet vis klart å bygd seg opp et ganske velkjent navn som vi forbinder med kvalitet og dermed kan de ta mere fortjeneste pr. kabinett.

Nå er jo jeg av den oppfattning at et kabinett, har jeg forholdsvis lenge i forhold til andre komponenter, så å legge litt penger i det ser jeg ikke noe problem med.

Lenke til kommentar

Vel, Lian Li er kanskje overpriset. Men hva så ? Såfremst folk som kjøper det er fornøyd så er det vel ikke noe å sutre over, er det vel?? :nei:

Jeg skulle sikkert greid å snekra meg ett kabinett i MDF nesten gratis.

Hadde det sett fint ut ? Nei, men det hadde vært veldig billig. ;)

Lenke til kommentar
Vel, Lian Li er kanskje overpriset. Men hva så ? Såfremst folk som kjøper det er fornøyd så er det vel ikke noe å sutre over, er det vel?? :nei:

Jeg skulle sikkert greid å snekra meg ett kabinett i MDF nesten gratis.

Hadde det sett fint ut ? Nei, men det hadde vært veldig billig. ;)

MDF-plater er ikke billig, derimot spon-plater :!:

..men det kommer seff ann på MDF tykkelse (mekker basskasser!)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...