Goliath Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ..er kraftig overpriset. Ja, de har stil og kvalitet men du faan hvor mye det koster å bare ha Lian Li merkenavnet! Minner meg om Porscheprodukter, der du betaler 40% bare for Porschemerket! Nå, alle de med Lian Li kabinetter kommer bare til å syte om hvor feil jeg har! samme det! hadde bare Lian Li bygd kabinetter med titanium så kan jeg si meg enig i at Lian Li har fornuftige priser men akk! det er jo snakk om kinesiskmekka aluminiumsplater! ..men fine er de! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Altså er ikke så ille synes jeg. betalte 1700 for mitt 6277 kabinett. beste kabinettet jeg har hatt og absolutt verdt litt ekstra. mange andre merker i samme prisklasse men ingen når helt opp etter min mening Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg tror Lian Li har mye større prosentvis fortjeneste på sine kabinetter enn feks Chieftec har. Lian Li har på et eller annet vis klart å bygd seg opp et ganske velkjent navn som vi forbinder med kvalitet og dermed kan de ta mere fortjeneste pr. kabinett. Nå er jo jeg av den oppfattning at et kabinett, har jeg forholdsvis lenge i forhold til andre komponenter, så å legge litt penger i det ser jeg ikke noe problem med. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg må si meg enig i at de er kraftig overpriset. du får jo andre kabinetter som ser nesten like ut og har ca lik kvalitet f.eks. beantec igolo. så jeg kan nok ikke si at man får det man betaler for, men jeg må si at de ser nydelige ut. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, Lian Li er kanskje overpriset. Men hva så ? Såfremst folk som kjøper det er fornøyd så er det vel ikke noe å sutre over, er det vel?? Jeg skulle sikkert greid å snekra meg ett kabinett i MDF nesten gratis. Hadde det sett fint ut ? Nei, men det hadde vært veldig billig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, Lian Li er kanskje overpriset. Men hva så ? Såfremst folk som kjøper det er fornøyd så er det vel ikke noe å sutre over, er det vel?? Jeg skulle sikkert greid å snekra meg ett kabinett i MDF nesten gratis. Hadde det sett fint ut ? Nei, men det hadde vært veldig billig. MDF-plater er ikke billig, derimot spon-plater :!: ..men det kommer seff ann på MDF tykkelse (mekker basskasser!).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå