Gå til innhold

Skryt til div netshopper!


Anbefalte innlegg

Heisann folkens og god helg!

 

*lime inn mailen jeg sente til utallige netshopper*

 

---------------

 

Heisann!

 

Vi har arrangerer ofte LAN-partys/dataparty her vi bor, vi gjør det for at ungdommen skal ha noe å ta seg til med tanke på at ungdommsklubben som er her er midlertidlig nedlagt!

Vi bruker og ha ca en 50 deltakere eller mer/mindre, foreldrene stiller opp som vakter på sånne arrangemang!

 

Siden vi gjør dette av ren "godvilje" for ungdommene på Ellingsøya og rundt den, så er ikke budsjettet så stort! Inngangsprisene er så lave som vi greier og få det, pengene vi tjener går til leie av lokale og internett tilkoblingen!

Vi har da ikke noe penger igjenn til innkjøp av premie til forskjellige "compoer" (konkuranser). Premier er svært etterlengtet, vi lurte på om dere kanskje kunne stille med noe utstyr? Eller kanskje et gavekort? Alt vil hjelpe! Selv mindre ting som kabler og diverse..

 

I bytte mot dette kan vi legge ut en banner/adresse til siden deres på vår hjemme side som snart kommer opp, samt sette den på plaktene som kommer til å bli hengt opp rundt om kring i Ålesunds området.

 

Mvh Vegard Aarseth og resten av ELAN.

-----------------

 

 

Av ca 30 netshopper, så var det bare 2 som var villige til å sponse oss med noe!

 

Kan du tippe hvem som ville? :)

 

Vel, mpx.no sendte oss gledelig en optisk mus! Kjempe kjekt og bruke som premie!

 

Den STØRSTE overraskelsen var fra Blekkpatron.no .. Jeg fikk svar på mailen min fra dem:

 

--------

Heisann, vi kan bidre med 60 pakker A4 fotopapir. 20 ark i hver pakke. total verdi 5400,-

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

 

Johan Ramberg

 

--------

 

Altså 1200 fotopair ark! Har hente pakken, den veide 22 kg! Sinnsykt bra og sende oss dette, dere lurer kanskje på hva i ********** vi skal med så mye fotopapir? Vel, det er veldig mange bedrifter rundt om kring her vi kan selge det til, sånn at vi får inn litt penger til LANet.. Men med tanke på at det er så mange som har kjøpt seg dvd brenner, så er det jo veldigkjekt og bruke fotopapir når du først tar deg tid til å printe ut et cover! :)

 

Så SKRYT og TUSEN TAKK til mpx.no og blekkpatron.no!

 

Dere andre som ikke ville sponse oss :thumbdown: ... Forståelig at mange av dere er nyoppstartet og ikke har det største kapitalet og ta av, men for de store av dere netshopper, en pakke med brenne cd'r.. En kopp eller noe sånt.. dårlig greier..

Endret av HellFire-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til netshoppene som ikke ville sponse lanet: :)

Det er ikke gratis å sponse ting, skjønner du.

Og jeg skal nesten love deg at mange webshopper og andre bedrifter som selger eller leier ut dataustyr og/eller webhotell, domener, servere osv. får inn haugevis med sponsingspørsmål. Og man kan som kjent ikke sponse alt og alle. Det kommer selvfølgelig litt ann på hvor stort LANet er, men det er svært sjeldent at folk sponser andre på den måten. Og med tanke på at det bare er 50 deltagere så er jeg imponert over blekkpatron.no. MPX gav en fin ting som passer bra til størrelsen på lanet, prismessig :)

 

Men, for all del, koselig av blekkpatron.no og mpx.no :)

Lenke til kommentar
Til netshoppene som ikke ville sponse lanet: :)

Det er ikke gratis å sponse ting, skjønner du.

Og jeg skal nesten love deg at mange webshopper og andre bedrifter som selger eller leier ut dataustyr og/eller webhotell, domener, servere osv. får inn haugevis med sponsingspørsmål. Og man kan som kjent ikke sponse alt og alle. Det kommer selvfølgelig litt ann på hvor stort LANet er, men det er svært sjeldent at folk sponser andre på den måten. Og med tanke på at det bare er 50 deltagere så er jeg imponert over blekkpatron.no. MPX gav en fin ting som passer bra til størrelsen på lanet, prismessig :)

 

Men, for all del, koselig av blekkpatron.no og mpx.no :)

Ja, det skjønner jeg jo! Fikk som regel svar at de fikk haugevis med slike mailer hver dag! Men en kopp med f.eks komplett.no er jo bare reklame for dem selv! Slike ting hadde jo også slått ann!

 

Men såklart, ikke alle kan eller vil :) Men er mer en fornøyd nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...