Simkin Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) hvis du ikke har hørt Mnemic, så anbefaler jeg musikken varmt!! dette er faen meg det tøffeste jeg har hørt på lenge.. "sounden" er også rå bra, "3 dimensional sounds' using 'Binaural Techniques'. Binaural recording technology differs from Mono, Stereo and Surround Sound" kan minne litt om soilwork. men dette er klart bedre.. flere som er enig med meg her? Endret 18. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Så de på roskilde og, tja, det var ikke så aller værst live. Ghost er en genial sang..anbefales! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hørt litt på de, ikke så verst. Men har du hørt Fear Factory? De er den store inspirasjonskilden til bandet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hadde vært greit om du hadde fortalt mer om sjanger, band osv. Hadde det ikke vært for soilwork hadde jeg trodd det var techno. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hørt litt på de, ikke så verst. Men har du hørt Fear Factory? De er den store inspirasjonskilden til bandet. ja, har hørt Fear Factory, men MNEMIC er laaangt bedre.. Jan Erik: vel det er Metal, eller som de sier selv; "fusion future metal band".. litt vanskelig å forklare.. men det er værtfall rått kan nevne noen bra låter.. Blood Stained Deathbox Overdose In The Hall Of Fame Ghost Dreamstate Emergency Jack Vegas Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så de live på Roskilde i år og det var jo moro, selvom lyden sugde noe helt vanvittig. Har sett hørt Deathbox i etterkant og det er jo ganske bra ja. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja, har hørt Fear Factory, men MNEMIC er laaangt bedre.. Nei. FF har jeg digget i årevis. "Liquid" er forresten ganske kul. Med Mnemic altså. Til opplysning; de er danske. Ikke så mye metal fra den kanten har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) ja, har hørt Fear Factory, men MNEMIC er laaangt bedre.. Nei. FF har jeg digget i årevis. "Liquid" er forresten ganske kul. Med Mnemic altså. Til opplysning; de er danske. Ikke så mye metal fra den kanten har jeg inntrykk av. JO altså, selv om de er Danske, så betyr ikke det att det er dårlig.. latterlig kommentar egentli men skal inrømme att jeg ble litt overasket da jeg fant ut att de var danske, men, Mnemic er jo ett bevis på att det kan komme bra musikk fra Danmark å.. FF er bra det å, men "sounden" er ekstremt mye bedre på Mnemic Endret 20. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) altså, selv om de er Danske, så betyr ikke det att det er dårlig.. latterlig kommentar egentli Eh? Mener ikke å si noe negativt om Mnemic, synes de er ganske bra jeg (det lille jeg har hørt på dem). Bare nevnte det. Gjør dem litt unike, lissom. Edit: Har du hørt alle albuma til FF eller bare et/noen? De er ganske så ulike. Endret 20. desember 2004 av Endre Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 altså, selv om de er Danske, så betyr ikke det att det er dårlig.. latterlig kommentar egentli Eh? Mener ikke å si noe negativt om Mnemic, synes de er ganske bra jeg (det lille jeg har hørt på dem). Bare nevnte det. Gjør dem litt unike, lissom. Edit: Har du hørt alle albuma til FF eller bare et/noen? De er ganske så ulike. har det nyeste albumet av Fear Factory (Archetype) å det er bra. så har jeg "Hatefiles", har ikke hørt så mye på det.. hadde alle albuma av de på pc'n før, men nå har jeg bare de to.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ok. De beste er Obsolete og Demanufacture. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå