ingard Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 hvorfor blir bildet så uklart når man bruker tv istedet for vanlig skjerm.. har geforce4 mx 440 filmer og spill blir helt ok, men vanlig desktop i windows blir helt uklart og skrift er nesten uleselig.. i tillegg bølger skjermen oxo.. kt3 ultra aru xp 1800 geforce4 mx 440 512 2700 ddr-dimm Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 det er fordi den kjører på 50hz da blir tekst og slikt uklart,tv ut er mest lagd for å se på film med ikke for å bruke det som skjerm Lenke til kommentar
B|sh0p Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Sånn vil du få det uansett hva slags skjermkort du har... en skjerm piksel på tv'en rommer 4 piksler i fra pc'en... da kan du tenke deg resten selv.. --eirik Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Merka det samme selv, men må si jeg er imponert av den supre Film/Spill kvaliteten på mitt ASUS GF4Ti4600! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg har oppdaga at hvis du bruker TvTool istedet for å gå skjermegenskaper >avansert og det der, får du mindre flimring på tv-en Merkelig? ja Sant? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå