Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan kansje sjekke under Start/Kontrollpanel/System/Maskinvare/Enhetsbehandling om d er noen gule utropstegn ved IEEE1394-bussverftskontrollere eller nettverkskort/1394-nettverkskort, ok klikke på de og se at det ser ok ut (at de ikke er deaktivert eller no) alt ser ut til å funke her. Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Teknisk supportHvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du fra NOK 362,81 hver gang du trenger support. ( forrresten, når jeg tenker etter så er ipoden eldre enn jeg trodde, over 4mnd. Tiden går fort gitt. ) Når du ringer dem, sier du at det gjelder reklamasjon på Ipod ! Forklar hva som er problemet ! (At Ipoden ikke virker som den skal lenger). Evt. kan du sende dem en e-post ! Det skal uansett ikke koste deg noe å reklamere på et produkt. Telefonsamtalen koster ikke 300kr altså? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ta en kikk på Ipod SUPPORT !. Resett Ipod ved å holde nede Play/Pause og meny samtidig i 6-10 sec. Prøv å koble til PC igjen. Prøv å koble til PC ved hjelp av FireWire, men uten Docing station. Gå til Apple.no og installer Ipod Update på din PC, se om den kklarer å koble til Ipoden for å oppdatere. (Telefonsamtale for å reklamere skal ikke koste deg noen ting !!!!) Lykke til ! Endret 20. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 takk for tipsene! Men ingenting funket. Jeg må nok ringe support og høre. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har du flere FireWire porter på PCen ? Evt har du prøvd USB tilkobling ? Prøv å se hva du får ut av dette ! Support Forum ! IpodHacks Du får se hva du får til ! Endret 20. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Har du flere FireWire porter på PCen ? Evt har du prøvd USB tilkobling ? går det an å koble til ipoden via usb? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har du flere FireWire porter på PCen ? Evt har du prøvd USB tilkobling ? går det an å koble til ipoden via usb? Ja, dersom du har USB kabel til Ipod ! Denne følger med de nye Ipoden (4g) Endret 20. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Har du flere FireWire porter på PCen ? Evt har du prøvd USB tilkobling ? går det an å koble til ipoden via usb? Ja, dersom du har USB kabel til Ipod ! nei...det fulgte vel ikke med, så jeg har det ikke. Men firewire porten min er i orden, ha andre enheter koblet til, og de fungerer som de skal. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det kan være at det dreier seg om at FireWire kabelen din er ødelagt. Kontakt Apple, og reklamer. Sansynligvis vil de sende deg en ny kabel i første omgang, uten at det koster deg noe. Dersom det da ikke fungerer, ringer du dem igjen ! De vil da hente Ipoden din, og reparere/omplassere. Det er ikke så mye mer du kan gjøre desverre ! Uansett skal ikke reklamasjon koste deg noe ! Dersom du er nervøs for å ta en telefon, er det ingen problemer med å kontakte dem pr. e-post. De pleier å være raske til å svare. [email protected] Alternativt kan du ringe til butikken for å spørre ! Apple Store : 800 33 034 Endret 20. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det kan være at det dreier seg om at FireWire kabelen din er ødelagt.Kontakt Apple, og reklamer. Sansynligvis vil de sende deg en ny kabel i første omgang, uten at det koster deg noe. Dersom det da ikke fungerer, ringer du dem igjen ! De vil da hente Ipoden din, og reparere/omplassere. Det er ikke så mye mer du kan gjøre desverre ! Uansett skal ikke reklamasjon koste deg noe ! Dersom du er nervøs for å ta en telefon, er det ingen problemer med å kontakte dem pr. e-post. De pleier å være raske til å svare. [email protected] Alternativt kan du ringe til butikken for å spørre ! Apple Store : 800 33 034 Jeg tviler på at det er kabelen, dersom den aldri er blitt rørt! Men, jeg gorde som du sa og ringte support. Mannen ga meg noen tips som jeg skulle prøve ut, som å "switche" over til disk mode, men det fungerte heller ikke. Da sa han at det er noe galt med ipoden, og at de skal sende en hit for å hente den imorgen! Bra service der må jeg si. får håpe reperasjonen ikke tar en evighet, * trenge min ipod * takker alle for hjelpen deres! Endret 20. desember 2004 av Elisabeth Stokke Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fint at det ser ut som om det går i orden da ! Hadde vært bra om du gav en tilbakemelding på hvordan saken utvikler seg, og hvor raskt du får den tilbake !! Ja, det er helt klart at god service er alfa, og Omega ! Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Fint at det ser ut som om det går i orden da ! Hadde vært bra om du gav en tilbakemelding på hvordan saken utvikler seg, og hvor raskt du får den tilbake !! Ja, det er helt klart at god service er alfa, og Omega ! Skal skrive hvordan det gikk! Så andre med liknende problem kan få nytte av denne tråden også PS Har aldri vært borti et forum ( har vært innom noen) med så hyggelige brukere. Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 forresten, skal apple ha dockingstation og firewirekabelen også eller bare ipoden? hmm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg lurer veldig på hva det har med saken å gjøre at du er jente. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sjå første side. For å få litt meir aktivitet i hawrney n3rdz, vel! :----P Lenke til kommentar
Indern Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sjå første side.For å få litt meir aktivitet i hawrney n3rdz, vel! :----P HEHE...dette var f*** meg lurt tenkt da, det å spesifisere at det er en jente i topic, 455 stk som har lest innlegget og hun har fått x antall svar på 4 dager. Neste gang jeg lurer på noe skal jeg skaffe nytt nick a`la inderbabe eller noe. Kanskje jeg får litt mer respons da. Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Sjå første side.For å få litt meir aktivitet i hawrney n3rdz, vel! :----P HEHE...dette var f*** meg lurt tenkt da, det å spesifisere at det er en jente i topic, 455 stk som har lest innlegget og hun har fått x antall svar på 4 dager. Neste gang jeg lurer på noe skal jeg skaffe nytt nick a`la inderbabe eller noe. Kanskje jeg får litt mer respons da. Hva tror du JEG har gjort a? :!: neida. Det var faktisk ikke meningen å bryte noen retiningslinjer, beklager hvis jeg har gjort det tenkte egentlig bare at gutter har mer peiling på elektronikk sånn genrerellt Endret 22. desember 2004 av Elisabeth Stokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå