the_totning Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) :slettet: Endret 12. januar 2005 av the_totning Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 er det i 1.6, er det ikke det den nyeste patchen er a, hvor kan jeg laste det ned fra, lenge siden jeg har spillt det Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Var veldig god i sommer, spilte ikke annet på flere måneder. Vet ikke hvor god jeg er nå, da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Har ikke spilt det på ei stund, men var ganske god den lange tiden jeg spilte det på. Er det bare vanlig VC eller Fist Aplha også? Har begge to selv... Er denne klanen bare for litt fun, eller er det blodig alvor? Har faktisk VC (med Fist Alpha) inne på PC'n nå, så jeg er klare til å slåse og ladde! (Lock and Load) EDIT: En del kjipe skriveleifer dere har på siden, men det gjør ikke så mye. MSN adresa mi er: [email protected] Den sangen var jo litt kul, men den passa ikke helt da.. ***Jeg har MIDI versjonen av Vietcong themet!*** Ta kontakt med meg på MSN om du har lyst på den, slik at du heller kan bruke den på siden! EDIT2: Jeg duger best som Sniper, MG-mann, og Radio-Mann. Er best med radio, for få gule VC-rumper til å skjelve! Uansett hvem av disse karakterene jeg er, så liker jeg best å være støtte, altså ikke leder (så lenge lederen er god, da ) Endret 18. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg blir med, hvis du er like god/bedre en meg. 1 on 1 ? Endret 18. desember 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ok fint det er så mange som vil bli med. vi spiller med verskjon 1.60 jeg selv har fist alpha men du kan bli med i clanen selv om du bare har vanelig vietcong hvis du ikke har 1.60 så kan du laste den ned her: www.vietcong-game.net Endret 19. desember 2004 av the_totning Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det holder da lenge med 1 tråd om klanen deres... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=343273 Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 sorry viste ikke at de la seg ut flere steder skulle gjærne få slettet noe av innlegene mine er det mulig ??? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 skulle gjærne få slettet noe av innlegene mine er det mulig ??? Nei. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 dere må huske og legge e-mail eller få den in på profilen deres eller så kan jeg ikke kontakte dere når det gjelder klanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå