meastp Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei! Har fått med meg at creative zen micro bruker proprietære drivere. Finnes det ingen løsninger for å få den til å funke i linux? Har søkt en del på nettet, men ikke funnet noe særlig. (Dette betyr én av to: 1. Den virker ikke 2. Den virker smertefritt.) Lenke til kommentar
pian Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 http://gnomad2.sourceforge.net/ Ikke testa, men den står oppført under enheter som funker! Lykke til, og en tilbakemelding hadde vært fint Lenke til kommentar
meastp Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Har ikke spilleren selv, men ville forsikre meg før jeg evt. oppførte den på ønskelisten... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Personlig ville jeg gått for noe som støtter "USB mass storage" - i.e. dukker opp som "ekstern disk" i windows og mac og linux. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 http://gnomad2.sourceforge.net/ Ikke testa, men den står oppført under enheter som funker! Lykke til, og en tilbakemelding hadde vært fint Den fungerer ikke spesielt bra. Bruker fortsatt windows til akkurat det der. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Enig med kyrsjo. Enheter med "USB mass storage"-støtte funker uten at du må kjøre noen spesialprogrammer for å overføre filer, du mounter bare en device som om det skulle vært en allminnelig partisjon. Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har selv en iRiver H120 som dukker opp som en ekstern disk. Dette er en perfekt løsning, og også den løsningen som passer best i windows også. Vil også benytte anledningen til å annbefale iRiver, veldig bra spillere som støtter frie formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå