Pels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 morn igjen, Når jeg skal installere spill så dukker det opp en melding. I/O error, the installation will be aborted. This is probably caused by bad media of file. mvh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 I/O = Inn/Out Betyr vel at det er feil med en inn-ut enhet (hardware). I dette tilfellet er det vel snakk om inn/ut-enheten DVD-rom eller tilsvarende. Videre står det "This is probably caused by bad media of file", altså at problemet trolig er en ødelagt CD eller ødelagt fil (= ødelagt CD) Det står også "the installation will be aborted." noe som er veldig forståelig når PC'n ikke klarer å lese viktige filer fra CD-rom'en. Problemet kan f.eks skyldes dårlig brente CD'er, hakk i CD'er eller at CD'n er piratkopiert. Håper det er snakk om hakk i orginalCD'n for piratkopiering er som vi alle vet ikke lov å diskutere her inne. Lenke til kommentar
-morten Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 in/out error, dvs feil under lesing fra eller skriving til lagringsmediet (harddisk/cd). Får du bare den meldingen er det jo litt vanskelig å finne ut nøyaktig hva problemet er, men du kan jo prøve cden i en annen maskin, scanne disken for feil osv... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) kan det også være en gammel cd spiller som kan være gåen? Har nå en 3 år gammel Samsung. Btw. detter skjer også under installasjon av CS steam, som er lastet ned. (ikke ulovlig ) Har prøv å installere på min gamle og nye disk. Endret 19. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det kan være mange grunner til dette. Fikk denne feilmeldingen selv engang, og etter mye leting fant jeg ut at det var feil på en av RAM-brikkene. Det kan også være feil på ide-kabler m.m. Du kan kjøre et program som f.eks. memtest som kan gi en indikasjon om det er noe galt med RAM`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå