NothgaliC Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Herregud netshop, skjerp dere. Dere har faen meg nesten ikke et jævla skjermkort i toppklassen. Kan dere ikke skaffe flere? (sikter spesielt til Hightech Excalibur X800XT IceQ II, AGP). Klarer dere å få flere av disse skal jeg KANSKJE fortsette å handle med dere. Dere har flere "ubekreftet" enn dere har inne. Herregud så irriterende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Så kjøp ein annan plass då, eller i det minste henvend deg til Netshop og ikkje forumet. Dessuten er det ikkje Netshop sin feil at leverandøren ikkje får ut fingeren Endret 18. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jepp, derfor bestiller du et annet sted, problem løst. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Synest du kunne sendt denne mailen til netshop jeg. Hvorfor sitte her på forumet og whine over det? Også må du tenkte på at det er juletider nå og de nyeste toppmodellene av skjermkort er alltid ettertraktet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Herregud netshop, skjerp dere. Dere har faen meg nesten ikke et jævla skjermkort i toppklassen. Kan dere ikke skaffe flere? (sikter spesielt til Hightech Excalibur X800XT IceQ II, AGP). Klarer dere å få flere av disse skal jeg KANSKJE fortsette å handle med dere. Dere har flere "ubekreftet" enn dere har inne. Herregud så irriterende. Legg merke til at det er jul nå, og sannsynligvis mange som bestiller deler av ymse slag. Kanskje du skulle vært tidligere ute? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Herregud netshop, skjerp dere. Dere har faen meg nesten ikke et jævla skjermkort i toppklassen. Kan dere ikke skaffe flere? (sikter spesielt til Hightech Excalibur X800XT IceQ II, AGP). Klarer dere å få flere av disse skal jeg KANSKJE fortsette å handle med dere. Dere har flere "ubekreftet" enn dere har inne. Herregud så irriterende. Bare så det er sagt så er det vel få eller ingen som har 800XT inne , så skjønte ikke helt denne kritikken Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er du dum eller?? Det er den eneste webshopen i Norge som har http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1206 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Snekker'n har eit poeng. Netshop er faktisk den einaste butikken i prisguiden som har det kortet i utvalget edit: Pluss databutikken i Sverige Endret 18. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 da jeg sjekka i går så hadde ikke norek, hattelco eller tci dette skjermkortet inne det burde si sitt Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er du dum eller?? Det er den eneste webshopen i Norge som har http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1206 hæ hva har det med saken å gjøre? et gammelt netverkskort Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Finnest ikke andre plasser som har det skjermkortet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Stenges: For det første: Slikt bør bli tatt i mail til netshop, ikkje slenge ut på forumet. For det andre: Dagens dato er tilfeldigvis 18 desember, det er berre 6 dager til julaften Å rette kritikk mot ein netbutikk rett før jul for at dei er utsolgt er litt vel rart. For det tredje : Kritikken er mot dårlig utvalg noko eg sjølv synes er ganske misplassert kritikk, då ingen andre nettbutkkar har det aktuelle produktet ein gong. Moderator Jankee Endret 18. desember 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg