Gå til innhold

netshop.no: dårlig uttvalg.

Anbefalte innlegg

Herregud netshop, skjerp dere. Dere har faen meg nesten ikke et jævla skjermkort i toppklassen. Kan dere ikke skaffe flere? (sikter spesielt til Hightech Excalibur X800XT IceQ II, AGP). Klarer dere å få flere av disse skal jeg KANSKJE fortsette å handle med dere. Dere har flere "ubekreftet" enn dere har inne. Herregud så irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud netshop, skjerp dere. Dere har faen meg nesten ikke et jævla skjermkort i toppklassen. Kan dere ikke skaffe flere? (sikter spesielt til Hightech Excalibur X800XT IceQ II, AGP). Klarer dere å få flere av disse skal jeg KANSKJE fortsette å handle med dere. Dere har flere "ubekreftet" enn dere har inne. Herregud så irriterende.

Legg merke til at det er jul nå, og sannsynligvis mange som bestiller deler av ymse slag. Kanskje du skulle vært tidligere ute? :nei:

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt så er det vel få eller ingen som har 800XT inne , så skjønte ikke helt denne kritikken :hmm:

Lenke til kommentar

Stenges:

For det første: Slikt bør bli tatt i mail til netshop, ikkje slenge ut på forumet.

For det andre: Dagens dato er tilfeldigvis 18 desember, det er berre 6 dager til julaften

Å rette kritikk mot ein netbutikk rett før jul for at dei er utsolgt er litt vel rart.

For det tredje : Kritikken er mot dårlig utvalg noko eg sjølv synes er ganske misplassert kritikk, då ingen andre nettbutkkar har det aktuelle produktet ein gong.

Moderator Jankee

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...