Gå til innhold

Hvor mange kopierte spill har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis man ikke tar med de gamle spillene å bare teller med litt nyere spill frea rundt 2001 å utover så har jeg rundt 150 tror jeg...

Har ikke spilt halvparten en gang men det er nå fint å ha vis man kjeder seg noe jævlig en gang...:p

 

 

EDIT: har telt sånn fort over nå å har funnet ut at jeg har godt over 200 spill....:p

 

De fleste brent som iso filer på DVD plater...

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

hmm... har en cdmappe med spill liggende et sted... en sånn med plass til rundt 200 i. Mesteparten av innholdet er fra 2001 eller tidligere, og mange av spillene har jeg også originalt, så det blir et enormt prosjekt å telle hvor mange spill jeg har som faktisk er ulovlige :p (og ikke glem at noen av spillene er på flere enn 1 cd)

 

Men med mindre fritid blir det mindre behov for spill, så da kan man ta seg råd til å kjøpe det man vil spille :)

Lenke til kommentar

Det er vell alle spillene jeg har utenom HL1 og HL2..

Kanskje noen orginale småspill..

 

Jeg ser ingen grunn til å betale en formue for spill jeg kun skal spille lokalt. Internettspill betaler jeg penger for..

 

Og ja, noen vil kanskje si at jeg har dårlig moral. Men spill er dyrt og jeg bruker heller pengene mine på noe annet!

Lenke til kommentar

Øy! Noen her som har redneck rampage å sende meg? Har lenge hatt lyst til å prøve det igjen...

(til Moderatorene: Dette spillet er så gammelt og ute av salg at siden det IKKE står på noen beskyttelsesliste er det fritt å kopiere så fremt man ikke tar seg betalt. Derfor trenger dere ikke gi meg advarsel for warez-oppfordring)

Lenke til kommentar
Øy! Noen her som har redneck rampage å sende meg? Har lenge hatt lyst til å prøve det igjen...

(til Moderatorene: Dette spillet er så gammelt og ute av salg at siden det IKKE står på noen beskyttelsesliste er det fritt å kopiere så fremt man ikke tar seg betalt. Derfor trenger dere ikke gi meg advarsel for warez-oppfordring)

Er det det der spillet hvor du går rundt å skyter høner, rednecks å all mulig dritt? Med masse morsomme lyder? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...