gamerman Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei Jeg har K7 hovedkort : Msi MSI KM4M-V Brikkesett VIA KM400 Er det nforce 2 driver jeg trenger ? har sett på www.nvidia.com men klarer ikke å finne meg fram Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) download drivers > download drivers > platform/nforce edit: du har vel ikke nfocre chipset.. last ned drivere fra viaarena.com Endret 18. desember 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) HeiJeg har K7 hovedkort : Msi MSI KM4M-V Brikkesett VIA KM400 Er det nforce 2 driver jeg trenger ? har sett på www.nvidia.com men klarer ikke å finne meg fram Nei, du er nok litt på "tur" her! Det du trenger er via 4 in 1 driverene, siden det er via brikkesett du har! Direktelink for win xp Hadde du hatt Nforce2 brikkesett så hadde du vert på rett plass! Endret 18. desember 2004 av guttorm Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 http://www.viaarena.com/downloads/drivers/...in1_v455vp1.zip Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Håper ikke du har installert Nforce drivere nå Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Håper ikke du har installert Nforce drivere nå Så lenge han ikke legegr de inn, så går nok alt fint Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hei Har installert de pakkene før ja Da er vist alt i orden , men kan noen av dere så på Programvare>Windows>Windows Begynner Å Faile Her topicen min siden noe er extreme galt her EDIT: Off-Topic : Dere vet ikke muligens hvor jeg får tak i AC97 audio driveren og Vinyl Deck som er på cden som følger med hovedkortet altså bare ny version ? http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=615&kind=1 Er vel her men kan noen forklare om jeg trenger dette ? : VIA KM400 & KM266 Pro VGA Drivers VIA Smart5.1CH Sound Drivers VIA PIDE/SATA RAID Drivers & Utility Endret 18. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå