aresten Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har fått problemer så jeg må formatere datan, men hvordan kommer jeg meg inn i dosen uten xp platen???? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Star -> Kjør/run -> cmd Du kommer faktisk ikke inn i dos uten at windows er startet.. Lenke til kommentar
aresten Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Star -> Kjør/run -> cmd Du kommer faktisk ikke inn i dos uten at windows er startet.. men jeg kommer ikke inn i windowsen så hva skal jeg gjøre???? Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 du må bruke en oppstarts diskett/cd Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) last ned og lag bootdisk fra www.bootdisk.com gjerne 98 bootdisk (bruker den selv), da kommer du inn i dos, og får kjørt format/fdisk etc. G Endret 18. desember 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Valent Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Denne var saftig feilpostet!! Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Han får neppe kjørt format c: på en ntfs-disk om han starter med en win98bootdisk, men fdisk bør vel fortsatt funke fint. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Han får neppe kjørt format c: på en ntfs-disk om han starter med en win98bootdisk, men fdisk bør vel fortsatt funke fint. og da er problemet løst. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du har ikke DOS i XP. Boot fra installasjons-CDen og formatter (evt. partisjoner) fra menyen der. Lenke til kommentar
aresten Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Du har ikke DOS i XP. Boot fra installasjons-CDen og formatter (evt. partisjoner) fra menyen der. den xp platen jeg har går ikke an å installere fra dos Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du har ikke DOS i XP. Boot fra installasjons-CDen og formatter (evt. partisjoner) fra menyen der. den xp platen jeg har går ikke an å installere fra dos Er det en oppgraderingscd du har da? Hvis ikke, du trenger ikke dos for og installere, bare boote fra cden Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Du har ikke DOS i XP. Boot fra installasjons-CDen og formatter (evt. partisjoner) fra menyen der. den xp platen jeg har går ikke an å installere fra dos Om det ikke er en "bootbar" cd, så går det fint det, med oppstartsdiskett, husk og legg inn og kjør smartdrv.exe før installasjonen. cdstasjon:\i386\winnt.exe <-- starter installasjonen fra cd. Endret 18. desember 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 alle xp-plater kan startes i fra "dos". sett opp at pc'en skal boote ifra cd-rom'en, og legg xp-platen oppi cd-rom'en din... pc'en spør om du vil boote fra cd-rom'en... Lenke til kommentar
aresten Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 alle xp-plater kan startes i fra "dos". sett opp at pc'en skal boote ifra cd-rom'en, og legg xp-platen oppi cd-rom'en din... pc'en spør om du vil boote fra cd-rom'en... jeg vil bare takke alle sammen for hjelpen, tusen takk Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Star -> Kjør/run -> cmd Du kommer faktisk ikke inn i dos uten at windows er startet.. Kødder du? Du kan jo bruke f.eks ein Windows 95 oppstartsdiskett.... Da kommer du så lett som ingenting inn i dos uten at noe windows er startet! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 alle xp-plater kan startes i fra "dos". sett opp at pc'en skal boote ifra cd-rom'en, og legg xp-platen oppi cd-rom'en din... pc'en spør om du vil boote fra cd-rom'en... Så lenge den er original, og/eller bootbar så. Lenke til kommentar
aresten Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 alle xp-plater kan startes i fra "dos". sett opp at pc'en skal boote ifra cd-rom'en, og legg xp-platen oppi cd-rom'en din... pc'en spør om du vil boote fra cd-rom'en... Så lenge den er original, og/eller bootbar så. takk til alle som har svart. fikk det til Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 alle xp-plater kan startes i fra "dos". sett opp at pc'en skal boote ifra cd-rom'en, og legg xp-platen oppi cd-rom'en din... pc'en spør om du vil boote fra cd-rom'en... Så lenge den er original, og/eller bootbar så. takk til alle som har svart. fikk det til De var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå