tjodrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg vil vise filene mine i Windows Utforsker på detaljnivå. Men hvordan går jeg fram for å få denne innstillingen til å bli default? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Detaljnivå? Mener du å vise systemfiler og skjulte filer? I så fall, gå til Kontrollpanel -> Mappealternativer og fjern haken på "Skjul beskyttede operativsystemfiler" + hake av "Vis skjulte filer og mapper". Men hvis du ikke kjenner til denne funksjonen, så spørs det om du har kunnskap nok til å behandle systemfiler. De er kritiske. Be careful! Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Nei, jeg mener ikke å vise skjulte filer (det gjør jeg alltid uansett). Under menyen "vis" i utforsker kan en velge om en vil se filene som ikoner, i liste o.l. Jeg vil se det i detaljer. På Win98 ble det automatisk default når en valgte det, men ikke i XP, som jeg bruker fra og med i dag. EDIT: Glem det, fant det ut selv Endret 18. desember 2004 av tjodrik Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tools > Folder Options > View > Apply to all folders. Hvis jeg har forstått deg rett da. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ok, nå skjønner jeg. Det er enkelt. Åpne en hvilken som helst mappe. Så stiller du denne mappen slik du vil, med detaljer-visning o.l- Så går du til: Verktøy -> Mappealternativer ->Vis ->"Bruk på alle mapper". Da får alle mappene samme visning som denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå