chokke Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Min mozilla/zonealarm vil ikke instalere activex fra fileplanet, er bare gratis bruker og skal laste ned noe. Hvis jeg går i den andre køen glemmer jeg det og får ikke lasta ned. Det jeg skal laste ned er far cry 1.3 og digger fileplanet sin dl controler. Så hvordan lar jeg sider få inmstalere activex? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Se om ikke denne guiden kan hjelpe deg på vei. Mvh Meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 ærlig talt skjønte jeg ikke noe Som f eks: Hva er OBJ-TABS? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du må nok lese litt for og få det til er jeg redd. Men det er fullt ut mulig. Mvh Meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Men er det ingen som kan skrive det på norsk? Uansett, den sida tipset til windows media player og filmer og sånt. Så langt jeg kom iaffal. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Men er det ingen som kan skrive det på norsk?Uansett, den sida tipset til windows media player og filmer og sånt. Så langt jeg kom iaffal. Står enkelt og greit forklart der. Vel og merke på engelsk men det må en forvente seg når en går utenfor "strømmen". Er bare å bruke IE, om en trenger alt på norsk og problemfri ferdig installasjon av ActiveX. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) ok, ga det en ny sjanse, men det funka ikke... Gjorde nøyaktig hva som sto, men er litt usikker med register fila. skal man ha med regedit 4? Endret 18. desember 2004 av chokke Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har ikke peiling, men ifølge "manualen" så holder det med å dobbelt klikke på reg-filen. Muligens er en avhengig av engelskspråklig windows og firefox for at det skal virker. Holder meg selv til IE'en, så slipper en slike problemstillinger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 var bare å dobbeltrykke Men det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Holder meg selv til IE'en, så slipper en slike problemstillinger. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 var bare å dobbeltrykke Men det funker fortsatt ikke. Du lastet ned denne filen? http://www.iol.ie/~locka/mozilla/plugin.htm#download Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 ja, og instalert eden. Det er den øverste? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hmm.. ActivX ble lagd av microsoft og det er også internet explorer så derfor er det bare internet explorer som "lovelig" kan innstallere ActiveX siden Microsoft har copyright på AX... Men let litt rund så finner du sikkert noe www.opera.no kan forkle seg som IE og kan derfor laste ned ActiveX "lovelig"... (det har jeg gjort).. Shitvaldres.tk Endret 19. desember 2004 av hero_ruler Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 vil ikek ha opera, vil ha firefox Får ty til IE på fileplanet da Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nei vell gjør som du vill.. hehe... lykke til da!... Lenke til kommentar
akh Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ActiveX er jo djevelens verk med hensyn til sikkerhet. Men hvis du trenger en activeX plugin for mozilla-browsere og opera, sjekk ut Neptune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå