Nitrius Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvilken console kommandoer eller tweaks er nyttige? altså noe som kansje gir mer fps men ikke nødvendigvis gjør noe med grafikken? Hadde vært fint om du kunne fortalt hva de gjør også, og jeg vet at det finnes masse av slike sprøsmål som dette, men jeg er ute etter hva DU bruker, ikke hva det står i en guide Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg kjører ikke noen spesielle innstillinger. Har låst "refresh rate" på 800*600*100hertz. Og kjører naturligvis fps_max på 101. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg kunne også trengt noen nyttige tips . Det eneste jeg har er kommando for å se fps og fps på max 101. Noen som har noen andre nyttige tweaks, eller som vet om en side hvor det står mange slike?? EDIT: Fant blant annet den siden her: http://www.counter-strike-dl.com/counter-s...-article-4.html Endret 6. januar 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå