devo_thj Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Alle vet at bioser til ami og award er blå med hvit skrift... men etter at jeg oppdaterte min bios (msi 875P neo-fis2r pcb 2.0) til versjon 3.4 ble fargene rosa med gul tekst.. ikke direkte leselig nei... noen som har et tips eller skal det bare være sånn? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du kan vel fornadre på fargene med "home", "end" eller noen av de knappene der. Kunne hvertfall det for lenge siden(les år), som var sist gang jeg prøvde. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Funker maskina normalt da? Og fikk du de fordelene den nye BIOSen skulle tilsi? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har en pentium2, å der kan man værtfall velge mellom maange farger i bios.. Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 alt fungerer greit... men rosa bios??? :/ god jul folkens Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hmm. Det burde du kunne velge. Høres veldig uleselig ut. Er vel bare å prøve forskjellige knapper. Eller kanskje det er en egen liten undermeny for det God Jul folkens! Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Rosa BIOS... Kanskje det er gay-edition? God jul da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå