ronndi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dagens spørsmål: Hvilken farge er det på de røde london-bussene? Ok, skal ikke røpe svaret her da men... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 kanskje de gjør narr av oss som faktisk svarer på julekalenderen. at litt for mange har svart feil på tidligere spørsmål Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er ikke de bussene i london gule? trode det jeg. BTW: bare sånn at jeg slipper å bli led av. ja jeg vet at bussene i london er blå. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja, var ikke denne festlig ... Hvilken farge har Napoleons hvite hest? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dagens er de beste da!!! Tror selv de har gitt helt opp. Folk var sikkert ikke glupe nok. Spørsmålet var: Hvem er nordens største dataleverandør? Dekk og data AS Flesk og data AS Komplett.no Den var litt tøff for meg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Flæsk og data AS rofle Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dagens: Hvor ofte oppdatere Komplett.no "ukens tilbud"? - Hver uke - Hver måned - Hver dag Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg slet rimelig med det "ikke-ledende" spørsmålet: "Har Komplett.no noenganger blitt kåret til Årets Nettbutikk?" (eller noe i den duren) Jeg svarte konsekvent nei, og håper på premie i morgen. Endret 20. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dagens er de beste da!!! Tror selv de har gitt helt opp. Folk var sikkert ikke glupe nok. Spørsmålet var: Hvem er nordens største dataleverandør? Dekk og data AS Flesk og data AS Komplett.no Den var litt tøff for meg. øøøh, men er ikke det flesk og data AS da? Det er litt kult at de pakker kabinettene fullt med bacon da. Mye bedre service fra flesk og data AS synes nå jeg, siden jeg kjøpte et kabinett bare for det var stappet med julemat i år og til neste år. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 røde selvfølgelig No shit Sherlock? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror nok spørsmålene heller er "lodd" som man får til trekkningene... Så hvorfor skal dem være lette? Hadde dere giddi å sett igjennom hva 500000 hadde svart? Jada, går sikkert på maskin, men alikavel... 400000 riktige, så skal dem alikavle trekke 1... Så hvorfor ha vanskelige spørsmål? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 røde selvfølgelig Luring, du Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Tror nok spørsmålene heller er "lodd" som man får til trekkningene... Så hvorfor skal dem være lette? Hadde dere giddi å sett igjennom hva 500000 hadde svart? Jada, går sikkert på maskin, men alikavel... 400000 riktige, så skal dem alikavle trekke 1... Så hvorfor ha vanskelige spørsmål? Det finnes noe nytt som kalles elektronisk data behandling, som sorterer ut de gale svarene før trekkning slik at disse ikke må gjennomgåes manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå