stian-hg Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hvilke merkerer og modeller er best innenfor skjermkort og flatskjermer? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 lcd der er eizo kongen men crt er sony og nec gode,samsung er billig og ok men bilde kvaliteten er ikke like bra som sony sitt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Noen av de beste skjermkortprodusentene er Matrox, ATI, Gainward, Hercules, Leadtek og Asus. Når det gjelder LCD så er eneste anbefaling fra min side Eizo. Eneste merke jeg kjenner godt nok til å tørre å anbefale dem Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Eizo er bra på LCD, det er også Apple, Lacie, SGI. CRT: Sony, Eizo, NEC, SGI, Lacie. Men Barco er kongen på både CRT og LCD. Ingen over, mange under. Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg er Eizo-frelst, og det er ikke til å komme i bort fra at Eizo er best på LCD, og at de også har utrolig gode CRT-skjermer. Men dette kommer litt av på hva skjermen skal brukes til.. Skal du bl.a. drive med spill / grafikk ville jeg gått for en 19" CRT fra Eizo.. Denne greier store oppløsninger, skikkelig saker :o) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Abit har også ganske bra skjermkort. Bla annet Siluro GF4 baserte kortene demmes viser veldig bra resultater innen overklokking. Og de har bra kjøling. Er en test av TI 4400 kortet demmes her på siden. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg må si meg enig her! Eizo er en av de beste på både LCD og CRT. Har en Eizo CRT 21" som er 12 år gammel, og den holder fortsatt med!!! ATI og Gainward er de jeg vil anbefale på skjermkort siden. Etter dem kommer Abit og ASUS. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Tør ikke tenke på hva en 21" kosta for tolv år siden... LG og HYUNDAI er bra billig-merker, når det gjelder skjerm. Kvalitet for penga. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Vi må ikke glemme samsung. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har et sørsmål - Hvor langt er et tau ? Slike spørsmål er vel litt jalla å komme med, mener hva er best....? Her er det jo veldig mye smak og behag ute og går. Let heller etter tester på nettet -I de fleste tilfeller har de som tester forskjellig utsyr brukt avanserte verktøy ++ for å kartlegge forskjellene... ville bare si det jeg... Ha en super dag alle sammen! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei WebKnight ! Jo, det er et svar på hvilken produsent av skjermer som er best. Det er Barco. Men prisen er også deretter. Man kommer ikke under 30000-40000kroner for en 21-tommer CRT skjerm. Prisen på 29-tommeren kan man bare glemme.(250000kr + mva.) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Enig med det som er sagt. Eizo sine LCD skjermer er helt topp. Har selv en 2 uker gammel Eizo L565 17" LCD skjerm og er så fornøyd at jeg nesten ikke kan beskrive det :smile: [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-06-06 19:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå