Gunfreak Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg kjøpte HL2 noen dager før det ble offesielt gitt ut, men har aldri kunnet spille det, får altid: this game is currently unavailable. samme med CSS. men HL2 deathmach får jeg spille? kjønner ikke hva det kan være. har googlet til tastaturet blør uten hell. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Og etter at spillet har vært ute i over en måned poster du denne posten? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 jeg posten en gang når spillet kom ut, men da var alle opptatt med side egne feil, og jeg trorde det kanskje var et virus eller noe som gjorde dette, så jeg bare spillte andre spill i mens, men selv etter jeg formaterte pc'n skjer dette, og jeg ble enda mer forvirret når det ikke skjer med deathmatch Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg posten en gang når spillet kom ut, men da var alle opptatt med side egne feil, og jeg trorde det kanskje var et virus eller noe som gjorde dette, så jeg bare spillte andre spill i mens, men selv etter jeg formaterte pc'n skjer dette, og jeg ble enda mer forvirret når det ikke skjer med deathmatch Du kan jo sende en e-mail til Valve eller se på dette: Forum Kanskje kan noen hjelpe deg der. Spillet du har er det lastet ned via Steam eller kjøpt i butikken? Husk at etter at du installerer både HL-2 og CS-Sorce så må du logge deg på Steam og så unlocke resten av filene før du kan spille spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå