Camron Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nettopp ferdig ladet for første gang, men ledningen til adapteren sitter fast på spilleren og jeg får den ikke av! Hva kommer dette av? Er det en spesiell måte å få den av på?? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Prøv å husk hvordan du satte den inn, så kan du kanskje også få den ut.. Jeg har hatt samme problem selv, med en annen mP3 spiller, da dro jeg ut kabelen og porten i mp3en gikk ut med den. SÅ vær forsiktig. Endret 18. desember 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Eneste jeg gjorde når jeg satte den inn var å dytte firewire'en inn i porten da..Nå kommer den ikke ut igjen... SLiter skikkelig nå, trenger hjelp! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Fikk den ut nå!! Men faen, kan ikke drive på sånn hver jævla gang jeg skal lade den! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Lite brukt Firewire port eller? Portene har en tendes til å være litt trange de første gangene du bruker dem, men de går seg til etterhvert. Huff, var det bare jeg som trakk paraleller til mennesker nå? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Ok, derfor ja. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Huff, var det bare jeg som trakk paraleller til mennesker nå? HAHAHHAH! Nei, var faktisk ikke det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Huff, var det bare jeg som trakk paralleller til mennesker nå? Selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå