Nitrius Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Kjørte CS:S stress testen nå, siden jeg har nettopp oppdater til omega 4.12 beta, fikk en økning på 10 fps, men det er vel fordi sist jeg prøvde brukte jeg 4.9 omega drivere. Over til spørsmålet når jeg kjørte testen nå, på førsten går du forbi noen hengende maleriere eller hva jeg skal si, det er vel rund 4-6 stykker, og 5 av de 6 sto det ERROR på som blinket, det var ikke noe galt men istede for de maleriene jeg har sett der før sto det ERROR nå, noen som vet hva det er? og er dette en feil? er det noe jeg kan gjøre for å ordne det? Og ja, sist jeg tok testen var i november når hl2 kom så var bildene der og ikke disse ERROR greiene som sto der nå :s Edit: Bilde lagt til. Endret 18. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
R-apiD Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Kjørte CS:S stress testen nå, siden jeg har nettopp oppdater til omega 4.12 beta, fikk en økning på 10 fps, men det er vel fordi sist jeg prøvde brukte jeg 4.9 omega drivere. Over til spørsmålet når jeg kjørte testen nå, på førsten går du forbi noen hengende maleriere eller hva jeg skal si, det er vel rund 4-6 stykker, og 5 av de 6 sto det ERROR på som blinket, det var ikke noe galt men istede for de maleriene jeg har sett der før sto det ERROR nå, noen som vet hva det er? og er dette en feil? er det noe jeg kan gjøre for å ordne det? Og ja, sist jeg tok testen var i november når hl2 kom så var bildene der og ikke disse ERROR greiene som sto der nå :s Det kom error hos meg og når jeg hadde instillingene på det lågeste. - Kanskje det er det? Edit: Det virker hos meg nå, ingen settings på det lågeste nå, det fikset det hos meg. Endret 18. desember 2004 av R-apiD Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 prøv Catalyst 4.12, fra ATi. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dette er ett problem som har oppstått etter den siste updaten som kom natt til i går. Det er ett vanlig problem. Se bare her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) R-apiD: Har ikke på laveste, har alt på high, og AF og AA er av LenniZ: Får prøve. Edit: så da er det ikke noe feil hos meg da altså? Så det er ikke noe jeg bør bry meg om, får det blir vel fikset? Endret 18. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 R-apiD: Har ikke på laveste, har alt på high, og AF og AA er av LenniZ: Får prøve. Edit: så da er det ikke noe feil hos meg da altså? Så det er ikke noe jeg bør bry meg om, får det blir vel fikset? Steam blir aldri feilfritt, så du får bare vente.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Da er det bare å vente da, er noen par tråder om det på steam forumet så det kommer nok en fix til det om ikke så alt for lenge, har veldig lyst til å få en ordentlig score av stress testen siden jeg har nettopp installert omega driverne basert på 4.12b Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 R-apiD: Har ikke på laveste, har alt på high, og AF og AA er av LenniZ: Får prøve. Edit: så da er det ikke noe feil hos meg da altså? Så det er ikke noe jeg bør bry meg om, får det blir vel fikset? Steam blir aldri feilfritt, så du får bare vente.. Husker du hvordan steam var i starten? Det blir bare bedre med tiden Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 R-apiD: Har ikke på laveste, har alt på high, og AF og AA er av LenniZ: Får prøve. Edit: så da er det ikke noe feil hos meg da altså? Så det er ikke noe jeg bør bry meg om, får det blir vel fikset? Steam blir aldri feilfritt, så du får bare vente.. Husker du hvordan steam var i starten? Det blir bare bedre med tiden ja, men det blir aldri perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå