RolfOve Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) I prosessen med å finne meg et godt tilbud på subsidiert telefon kommer jeg over dette tilbudet? fra Sense: Du betaler først: 1 149 får mobilen + 12*149 i månenden det utgjør: Telefon: 1149 + Nedbet.: 1788 = Sum 2937 Dette utgjør 2937 kroner. Bare dette er dyrere enn ordinær pris hos Elkjøp. Samtidig må du bytte operatør (er fornøyd med mitt Chess Kontant) + at du må betale innmeldingsavgift til Sense og bli kunde. Jeg vet at nedbetaling er en viss risiko for Sense og derfor vil de ha betalt litt for det, men de prøver med dette å fremstille det som et bra tilbud. Fysjameg. Jeg har tidligere vært kunde hos Chess og det var ingen hyggelig opplevelse, men dette tok kaken. Trodde en stund at jeg hadde missforstått. Endret 18. desember 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sånn er det jo med veldig mange subsideringer. Netcom og Telenor har vanligvis 1450,- i sponsing av telefoner på de dyreste abm, noen ganger mer selvfølgelig. Sier seg selv at det er billigere å kjøpe uten abm da, det vet vel de fleste, men hvis man har ett abm. fra før av og vil forsette med det, er det vel like greit å binde seg opp i 12 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå