Framerate Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har lest at Benq 1620 dvd brenneren støtter bitsetting rett ut av esken... Men hvordan bruker man det? Må man "skru det på" med feks. Nero eller er det automatisk? Er det sånn at de DVD+R platene Benqen brenner med bitsetting (DVD-ROM?) er mer kompatible med dvdspillere og konsollmaskiner enn DVD-R? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hva ER bitsetting? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hva ER bitsetting? har selv lurt på det Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bitsetting gjør at DVD+R plater kan identifiseres som DVD-ROM av standalone-spillere. I nyere versjoner av Nero skjer dette, så vidt jeg vet, automatisk. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) I Nero trykker du på "recorder" i verktøylinjen, "choose recorder"-->options-->bitsetting. Dvd+r med bitsetting er mer kompatibelt enn dvd-r ja, selv om jeg personlig ikke har vært borti noe som ikke tar dvd-r. Edit: La merke til at bitsetting-valget var borte i nero hos meg nå Det var der jeg sa i en tidligere versjon vertfall, men kansje de har fjernet/flyttet det senere.. Endret 18. desember 2004 av likferd Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Edit: La merke til at bitsetting-valget var borte i nero hos meg nå Det var der jeg sa i en tidligere versjon vertfall, men kansje de har fjernet/flyttet det senere.. Kansje fordi det er automatisk Men altså DVD+R med bitsetting er mer kompatibel enn DVD-R og dette skjer automatisk med nyere versjoner av Nero (Så automatikken har altså ikke med brenneren å gjøre?) Endret 18. desember 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bitsetting med BenQ DVD-Brennere er alltid på uansett program. Du kan laste ned program fra benQ for å slå av bitsetting - men ser ingen grunn til å gjøre det... Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Bitsetting med BenQ DVD-Brennere er alltid på uansett program. Du kan laste ned program fra benQ for å slå av bitsetting - men ser ingen grunn til å gjøre det... Det var det jeg ville høre Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Booktype management følger med på cd-romen som ligger i esken, hvis du har retail versjonen av en BenQ brenner. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Booktype management følger med på cd-romen som ligger i esken, hvis du har retail versjonen av en BenQ brenner. ....og hvis man har bulk versjonen kan man laste den ned fra BenQs offisielle side HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå