akh Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Ikke vanskelig i det hele tatt. Du avinstallerer ikke IE, så du har jo den i bakhånd uansett. MSN og Outlook er jo andre programmer, og de brukes uavhengig av nettleseren. Prøv www.opera.com Virussøk med Adaware? Visste ikke at den søkte etter virus også. Hvilket annet virusprogram har du? Hvis ikke noe, last ned f.eks AVG antivirus (som er gratis) eller demoversjon av NOD32. edit: så nå at du nevnte Norton i første post. Endret 19. desember 2004 av akh Lenke til kommentar
kayli Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Eehm, ikke virussøk, der har eg Norton. Lenke til kommentar
akh Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skjønte at du antagelig mente det etter at jeg hadde postet. Lenke til kommentar
kayli Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Nå har jeg installert Opera. Håper det blir bedre. Den ser ihvertfall bedre ut Kanskje jeg skal gjøre det på min maskin også. Tusen takk for all god hjelp. Hva skulle man ha gjort uten denne siden. Du har vært en knupp. God Jul. Ett liste spørsmål til: Nå er IE avinstallert eller er det noe jeg må kjøre manuelt? Endret 19. desember 2004 av kayli Lenke til kommentar
akh Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) IE er ikke avinstallert nei, vil ikke anbefale deg å gjøre det heller, siden det er så integrert med operativsystemet. Må bruke den på windows update-siden også. Så bare la den være der den er og samle støv. God jul til deg også, og hvis du får problemer med Opera eller noen innstillinger der, er opera-forumet din beste venn. Endret 19. desember 2004 av akh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå